سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

دانلود آهنگ جدید عشقم باش کی به جز تو حرفاش این عشقو تو دلم کاشت

دانلود آهنگ جدید عشقم باش کی به جز تو حرفاش این عشقو تو دلم کاشت از مجید یلان

دانلود آهنگ جدید عشقم باش کی به جز تو حرفاش این عشقو تو دلم کاشت از مجید یلان

دانلود آهنگ جدید مجید یلان بنام عشقم باش از ترنج موزیک

Download  Music Majid Yalan – Eshgham Bash

شعر و ملودی : علی آریا , تنظیم و میکس و مستر : فربد فروغی

برای دانلود آهنگ عشقم باش کی به جز تو حرفاش این عشقو تو دلم کاشت به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید مجید یلان بنام عشقم باش :

تو نگات خواستنیه

بس که دوست داشتنیه

هر کسی وا میمونه

کل دنیا میدونه

کل دنیا میدونه

تو نگات کشته منو

♫♫♫♫♫

نفسات کشته منو

کل دنیام خودتی

اونی که می خوام خودتی

اونی که می خوام خودتی

عشقم باش کی به جز تو حرفاش

این عشقو تو دلم کاشت

♫♫♫♫♫

کی به جز تو دوستم داشت عشقم

باش ضربان دلی که

روتو حساسه دیگه

که به هیچکی نمیگه عشقم

♫♫♫♫♫

عشقت از سرم زیاد

آخ چقدر دلم می خواد

باشی همرام… باشی همرام

شونه‌هات بهشتمه

هرچی هم بگم کمه

♫♫♫♫♫

تو رو می خوام

تورو می خوام

تورو می خوام

دانلود آهنگ جدید مجید یلان بنام عشقم باش کی به جز تو حرفاش این عشقو تو دلم کاشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.