سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

تعبیر خواب سرماخوردن و آبریزش بینی داشن چیست؟

تعبیر خواب سرماخوردگی

تعبیر خواب سرماخوردگی، تعبیر خواب خوردن سرما همسر، شوهر، بچه دختر و پسر و زکام بودن + سرفه شدید مرد و زن،
تعبیر سرما خوردن و تب کردن شدید چیست؟

تعبیر خواب سرما خوردن و سرفه کردن شدید، زکام، گلو درد، آبریزش بینی، تعبیر خواب احساس سرما کردن و تب و لرز کردن کودک و بچه دختر و پسر از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب سرماخوردگی می تواند باشد.

در حالت کلی سرما خوردگی با تب و سرفه و آبریزش بینی همراه است که هر کدام تعبیر متفاوتی دارد.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب سرما خوردگی را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله معبرین چینی، حضرت دانیال، ابراهیم کرمانی، محمد بن سیرین، و آنلی بیتون آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

در ادامه با تعبیر دیدن سرما خوردگی در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.

  


تعبیر خواب سرما خوردگی

از دیدگاه معبرین چینی سرما خوردگی نشانه این است که اتفاقات بدی برای شما رخ داده که باید صبر داشته باشید چون به زودی از آن ها رهایی خواهید یافت و به آرامش خواهید رسید. همچنین اگر در خواب مشاهده کردید که کودک شما سرما خورده است نشانه این است که برنامه های شما برای مدتی متوقف خواهند شد.


تعبیر خواب سرفه کردن

معبرین چینی در این رابطه می گویند: دیدن سرفه در خواب نشانه شانس دوباره برای انجام کار با دیگران است.

جابر مغربی در این مورد می گوید: سرفه کردن در خواب نشانه این است که به زودی از غم و غصه رهایی پیدا خواهید کرد.

به روایت حضرت امام صادق، سرفه کردن در خواب بیانگر این است که از پادشاهی آسیبی به او خواهد رسید.

از دیدگاه آنلی بیتون اگر کسی در خواب مشاهده کند که در حال سرفه کردن است علامت موفق شدن در زندگی است.


تعبیر خواب آبریزش بینی

به روایت حضرت دانیال، چنین خوابی نشانه فرزند است.

از دیدگاه ابراهیم کرمانی اگر کسی در خواب مشاهده کند که دچار آبریزش بینی شده است نشانه این است که از رنج و ناراحتی رهایی پیدا می کند و اگر بیمار باشد به زودی شفا می یابد.

دیدگاه محمد بن سیرین در این رابطه این است که آب بینی در خواب نشانه فرزند است همچنین اگر آب بینی بر روی دست و صورت و لباس شخص بیفتد آن فرزند پسر است و اگر به زمین بیفتد علامت دختر بودن است و اگر ببینید که آب بینی اش روی زنش افتاد به معنای آن است که زنش باردار خواهد شد.

همچنین اگر ببینید که آب بینی مرد بر روی زن افتاد نشانه به دنیا آمدن پسر است. اگر ببینید که آب بینی در سرای همسایه اش افتاد نشانه این است که با زن همسایه به زن خود خیانت خواهد کرد.

و اگر در خواب مشاهده کردید که آب بینی تان را می خورید نشانه فرزند است همچنین آب بینی سیاه و تیره نشانه این است که آن فرزند دچار مصیبت، گرفتاری و بیماری خواهد شد.


تعبیر خواب سرگیجه

از دیدگاه آنلی بیتون داشتن سرگیجه در خواب نشانه غم و اندوه است.


تعبیر خواب تب کردن

منوچهر مطیعی تهرانی در این رابطه می گوید: اگر در خواب مشاهده کردید که تب دارید نشانه یک هشدار بزرگ است در مقابل اتفاقاتی که می تواند برای شما آزار دهنده باشد همچنین باعث ایجاد ترس در ما می شود و تب شدید علامت آن است که به زودی اتفاق بدی برای شما می افتد و شما را بسیار نگران می کند.


تعبیر خواب عطسه کردن

اگر در خواب مشاهده کنید که عطسه کردید نشانه این است که آرزوی شما برآورده می شود اما عطسه زیاد در خواب تعبیر خوبی ندارد. از دیدگاه بن سیرین اگر در خواب عطسه کردید و خدا را شکر کردید تعبیر خوابتان خوب است اگر دو عطسه کردید به دکتر نیاز پیدا خواهید کرد. اما اگر زیاد عطسه کردید تعبیرخوبی ندارد.

منابع :


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.