سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی سیروس گرجستانی

بیوگرافی سیروس گرجستانی

عکس سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی در ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در بندر انزلی متولد و اکنون ۷۳ ساله می باشد. وقتی ۸ ساله بود به همراه خانواده اش به تهران آمدند و در محله ناصر خسرو و کوچه مروی ساکن شدند و تحصیلاتش را تا سطح دیپلم در تهران ادامه داد و اکنون در تهران زندگی می کند اما به گفته خودش اگر بازیگر نبود قطعا الان در شمال با آب و هوای پاکش زندگی می کرد. نام اصلی او در شناسنامه علی اکبر محموزاده گرجستانی است.

علت جدایی از همسر اول و فرزندانش

من و همسرم بعد از چند سال زندگی مشترک به دلیل اختلاف هایی که داشتیم از هم جدا شدیم مثلا همسرم با شغل بازیگری من به دشت مخالف بود و دوست نداشت من کاری بازیگری را ادامه بدهم در حالی که بازیگری همه عشقم بود و امکانش نبود بازیگری را کنار بگذاریم.

همسرم بعد از جدایی از من به همراه دو فرزند دخترم به انگلیس رفتند و من خیلی دلتنگ دخترهایم می شوم و مدت هاست آرزو دارم یک روز با جیب پیش آن ها بروم و پس از سال دوری و دلتنگی دیداری تازه کنم. البته الان خوشبختانه تلفنی باهاشون صحبت می کنم و صداشون را از دور می شنوم.

تصاویر سیروس گرجستانی

ازدواج مجدد سیرویس گرجستانی

از زندگی مشترک من و همسرم ۲۸ سال گذشته است و تو این سال ها همیشه همسرم از من و شغلم حمایت کرده است و اکنون ما سه فرزند داریم دو فرزند پسر و یک دختر و من عاشق پنج فرزند و نوه هایم هستم و وجود آن ها به من انگیزه زندگی کردن می دهد. تو این سال ها همیشه سعی کردم همه نوع امکاناتی که برای زندگی شان نیاز دارند برایشان فراهم کنم تا بر خلاف خودم آن ها در رفاه زندگی کنند و امیدوارم تو این سال ها براشون پدر خوبی بوده باشم.

پریوش نظریه
همسر پریوش نظریه کیست؟
پرویش نظریه متأهل می باشد و یک دختر به اسم آناهیتا دارد اما ...

هم اکنون پسرم سیاوش گریمور است و دخترم سیما تا قبل از ازدواج کار بازیگری می کرد و در فیلم هایی مانند پشت کنکوری ها, دوران کودکی, آدمک و ... بازی کرده است اما بعد از ازدواجش, شوهرش علاقه چندانی به ادامه فعالیت بازگیری او ندارد.

سیروس گرجستانی و همسرش

سیروس گرجستانی و همسرش

سیروس گرجستانی و پسرش سیاوش

عکس سیروس گرجستانی و پسرش سیاوش

فعالیت های هنری قبل و بعد از انقلاب

سیروس گرجستانی پیش از انقلاب در سال ۱۳۴۵ در فیلم سینمایی بیست سال انتظار به کارگردانی مهدی رئیس فیروز و همچنین در سال ۱۳۴۵ در فیلم سینمایی مأمور دو جانبه به کاگردانی مهدی میرصمدزاده بازی کرد. بعد از انقلاب هم اولین کار بازیگری اش را در فیلم فریاد مجاهد به کاگردانی مهدی معدنیان در سال ۱۳۵۸ شروع کرد.

مدل مو مردانه

مدل مو مردانه

مدل مو مردانه ساده و شیک جذاب 1397

مدل مو زیبا بی شک در زیباتر دیده شدن شما تأثیر بسزایی دارد و تکمیل کننده هر استایلی می باشد. شما باید بتوانید با توجه به فرم صورت خود و نوع موها و همچنین نحوه رشد موهاتون بهترین مدل مو را انتخاب کنید. در ادامه ما زیباترین مدل موهای مردانه ساده و شیک بلند و کوتاه و همچنین مدل مو مردانه و پسرانه خامه ای و فشن مد روز ۲۰۱۸ و ۱۳۹۷ را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

مدل مو مردانه ساده و شیک دامادی

مدل مو مردانه دامادی شیک و جذاب یک طرفه

مدل مو مردانه خامه ای

مدل مو مردانه خامه ای بلند دور کم جذاب ۲۰۱۸

مدل مو مردانه شیک

مدل مو مردانه دور کم

 مدل مو مردانه خفن

مدل مو مردانه خشن جدید ۱۳۹۷

مدل مو مردانه دور کوتاه

انواع مدل موی مردانه خامه ای جذاب و مدل روز

مدل مو مردانه زیبا

مدل مو مردانه ساده و شیک

  مدل مو مردانه خامه ای کوتاه

مدل مو پسرانه خامه ای

مدل مو مردانه فشن دور کوتاه

مدل مو مردانه فشن خامه ای شیک

  مدل مو مردانه جذاب

انواع مدل مو مردانه خامه ای کوتاه

عکس مدل مو مردانه کم و ساده شیک

مدل مو مردانه جدید و مد روز

مدل مو مردانه خامه ای

مدل مو مردانه شیک

مدل مو مردانه فر

انواع مدل مو خامه ای دور کوتاه

گالری مدل موهای مردانه جدید و جذاب مدل روز ۱۳۹۷

مدل مو مردانه خامه ای دور کم شیک

مدل مو مردانه خامه ای دور کم شیک مد روز

مدل مو مردانه فشن

عکس جدیدترین مدل مو و ریش مردانه خشن

عکس انواع مدل مو مردانه فشن 2018

مدل مو مردانه فشن

مدل مو مردانه کچل دور کوتاه با ریش

مدل مو مردانه کچل با ریش جدید

مدل موی مردانه

مدل مو مردانه جدید

طرز تهیه سوپ اسپانیایی

طرز تهیه سوپ اسپانیایی

طرز تهیه سوپ اسپانیایی

سوپ اسپانیایی یکی دیگه از انواع سوپ ها می باشد که این سوپ طرفدارن خاص خودش را دارد و این سوپ با جو پرک, گوجه فرنگی, رشته سوپ و ... درست می شود. در ادامه ما دستور طرز تهیه و درست کردن سوپ جو اسپانیایی خوشمزه و مجلسی را آماده کرده ایم که شما می توانید به آسانی در منزل خود این سوپ را برای همسر یا مهمان خودتون تهیه کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
جو پرک ۱ لیوان
آب مرغ یا گالینابلانکا ۱ لیوان
آرد سفید ۸ قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی ۸ عدد
آب ۸ لیوان
زردچوبه به میزان
رشته سوپ  به میزان لازم
سبزی سوپ به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه سوپ جو اسپانیایی

  1. برای تهیه سوپ اسپانیایی برای اینکه بوی آرد گرفته شود مقدار آرد گفته شده را در ظرفی مناسب روی حرارت قرار دهید و تف دهید دقت کنید رنگ آرد نباید خیلی قهوه ای یا خیلی طلایی شود.
  2. سپس از روی حرارت برداشته و ۸ لیوان آب ولرم را کم کم بریزید و مدام با همزن هم بزنید تا آرد به صورت گلوله گلوله نشود و در صورت گلوله شدن می توانید آب را از صافی رد کنید.
  3. سپس دوباره ظرف محلول آب و آرد را روی حرارت قرار بدهید و شروع به هم زدن کنید تا جوش بیاید و پس از جوش آمدن گوجه فرنگی آش را که از قبل خرد کردید اضافه کنید و بعد از هم زدن مواد درب قابلمه را به صورت نیم بسته بگذارید.
  4. حالا عصاره مرغ یا گالیلابلانکا را به همراه زردچوبه به یک لیوان آب جوش اضافه کنید و هم بزنید تا رقیق شود سپس به آرامی داخل قابلمه بریزید و دوباره درب قابلمه را به صورت نیم بسته بگذارید تا مواد درون قابلمه بپزند.
  5. پس از نیم ساعت سبزی سوپ خرد شده را به همراه سوپ جو پرک به مواد درون قابلمه اضافه کنید و با حرارت ملایم به مدت ۱۵ صبر کنید تا کامل آش بپزد.
  6. سپس رشته سوپ را به سوپ به همراه مقداری نمک و فلفل اضافه کنید دوباره به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید تا سوپ با حرارت ملایم بپزد و بعد سوپ را از روی حرارت بردارید و سرو کنید.
طرز تهیه سوپ جو قرمز
طرز تهیه سوپ جو مجلسی
اکثر ما هم سوپ جو قرمز را به دلیل مزه عالی و خوشمزه بودنش برای مهمانی های مختلف آن را ...

نکاتی برای خوشمزه تر سوپ جو اسپانیایی

  • برای خوشمزه تر شدن سوپ جو اسپانیایی با توجه به ذائقه خود می توانید مواد بیشتری مانند هویج, ذرت, نخود فرنگی و ... اضافه کنید.
  • برای اینکه سوپ جو اسپانیایی شما خوشمزه باشد حتما باید آب مرغ یا گالینابلانکا را به این سوپ اضافه کنید و همچنین در صورت تمایل میتوانید مقداری مرغ پخته را ریش ریش کنید و به سوپ جو اسپانیایی اضافه کنید.

بیوگرافی لیلا زارع

بیوگرافی لیلا زارع

عکس های لیلا زارع

لیلا زارع در ۲۱ مهر سال ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۷ ساله است. جالب است بدانید لیلا زارع قبل از اینکه بازیگر شود عکاس بود و آتیله عکلاسی داشت و هنر عکاسی را در رسیدن به محبوبیت کنونی اش بخاطر شناخت نور و صحنه سهیم می داند.

او مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی دارد و جزو بازیگرانی است که در هیچ کلاس تخصصی بازیگری شرکت نکرده است.

همسر لیلا زارع کیست؟

لیلا زارع تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از لیلا زارع و پیام ایرانی در برخی سایت ها منتشر شده و آن ها را زن و شوهر اعلام کرده اند حقیقت ندارد.

لیلا زارع و همسرش

عمل های زیبایی لیلا زارع

من تا به امروز هیچ عمل زیبایی بر روی صورتم انجام نداده ام و طبیعی بودن را بیشتر دوست دارم و بر این باورم که هر آنچه که در زندگی دارم هدیه ای از طرف خداوند به من است و بهترین راه تشکر از خداوند حفظ و مراقبت از همه نعمت هایی است که برامون داده است.

مزرعه کوچک سبزیجات در خانه

من دوست دارم همه چیز را به صورت تازه مصرف کنم و برای همین یک مزرعه کوچک در خونه ام درست کردم و در این مزرعه انواع سبزی و صیفی ها را پرورش می دهم و در طول هفته, بیشتر وعده های غذایی ام را از حبوبات جوانه زده از این مزرعه درست می کنم.

من عاشق غذاهای دریایی و حبوبات هستم و گوست هم خیلی کم مصرف می کنم.

عکس های جدید لیلا زارع

سبک زندگی لیلا زارع

در این سال ها سعی کرده ام سبک زندگی سالمی داشته باشم برای همین به نوع تغذیه, خواب, تنفس و حتی ورزش هایی که انجام میدهم توجه خاصی دارم و با مطالعه و تحقیق درباره زندگی سالم و رسیدن به آگاهی و شناخت از بدن و خلق و خوی خودم تلاش میکنم با گذشت زمان برنامه مناسب تر و بهتری برای زندگی خودم پیدا کنم و انجامش بدهم.

معمولا هر روز یک ساعت نرمش میکنم و این یک ساعت نرمش را همانند یک وعده غذایی برای بدنم ضروری می دانم.

سحر قریشی
چرا سحر قریشی از همسرش طلاق گرفت؟
علت طلاق از زبان همسرش : به من بگویید سحر قریشی از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ ...

شروع فعالیت بازیگری

در آن زمان همیشه پیشنهاداتی برای بازیگری داشتم ولی به دلیل اینکه علاقه چندانی به بازیگری نداشتم تا چند سال هیچ کدام را قبول نکردم تا اینکه در سال ۸۲ در یک سریال بازی کردم که پخش نشد و بعد سال ۸۳ بود که در سریال همه خوبیم بازی کردم و تا حدی به محبوبیت رسیدم. و در حین بازی به بازیگری علاقه مند شدم.

در نهایت لیلا زارع با بازی در فیلم سوپر استار و سریال ارمغان تاریکی در سال های ۸۷ و ۸۹ به اوج محوبیت و شهرت خود رسید.

لیلا زارع

بازیگری و مشکلات مالی

هیچ وقت نباید با سهل انگاری به بازیگری نگاه کرد و من شخصاً به عنوان یک بازیگر برای تمام مخاطبین که وقت می گذلرند و کاری را را می ببینند احترام فراوانی قائل هستم و اگر با سهل انگاری بخواهم وقت مردم را بگیرم احساس گناه می کنم.

مشکلات مالی من به نوعی به خودم مربوط می شود و تا به امروز حتی در شرایط سخت مالی این اجازه را به خودم نداده ام کاری را بازی کنم که به آن ایمان ندارم بحث دوست دشتن یا نداشتن یک کاراکتر نیست بحث درست بازی کردن آن کاراکتر و نقش است.

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن
چرا هانیه توسلی ازدواج نمی کند؟
قبلا که سن پایینی داشتم خیلی به این موضوع فکر میکردم که ازدواج کنم و بچه دار بشوم اما ...

افتخارات هنری لیلا زارع

او در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نققش دوم زن برای فیلم ما همه خوبیم شد و همچنین در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شیفت شب برنده دیپلم افتحار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

عکس اینستاگرام لیلا زارع

عکس های اینستاگرام لیلا زارع بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

عکس های جذاب لیلا زارع

تصاویر دیدنی از لیلا زارع ۳۷ ساله

     عکس های زیبایی لیلا زارع

عکس های لیلا زارع

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

عکس از طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی در آپارتمان های امروزی معمولا کمترین فضا را اشغال می کنند و برای بعضی از خانم ها خیلی مهم است که سرویش بهداشتی و حمام زیبا و شیک داشته باشند و به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی خود اهمیت ویژه می دهند. اگر شما هم جزو همین دسته از خانم ها است در ادامه با ما همراه باشید تا از نکته هایی که برای طراحی زیباتر و مدرن تر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی آماده کرده ایم استفاده کنید.

متاسفانه اغلب افراد بر این باور هستند که در سرویس های بهداشتی که محیط کوچک دارند نمی توانند طراجی دکوراسیون زیبایی داشته باشند که این تصویر کاملا اشتباه است و شما می توانید با استفاده بهینه از فضا, طراحی زیبا و جذاب و مدرن برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

دکوراسیون سرویس های بهداشتی

روشویی سرویس بهداشتی

اگر فضای سرویس بهداشتی کوچکی دارد باید حتما از روشویی های بدون پایه معمولی یا کابینیت دار استفاده کنید تا روشویی فضای کمتری را اشغال کند.

نصب آینه و شلف

یکی از ایده های جدید در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی نصب آینه است دقت کنید باید برای سرویس بهداشتی خود بهترین جنس آینه و شیشه را بخرید چون جنس های ارزان تر پس از مدتی خش و لکه زیادی در آن ها ایجاد می شود و دکوراسیون شما را زشت خواهد کرد.

همچنین برای نظم و ترتیب دادن به فضای سرویس بهداشتی تان می توانید از شلف ها برای قرار دادن لوازم بهداشتی و حوله خود استفاده کنید که فضای کمتری هم اشغال می کنند.

استفاده از گلدان و گل های زیبا در فضای سرویس بهداشتی علاوه بر زیباتر کردن فضای سرویس بهداشتی و حمام می تواند تغییرات مثبتی را در روحیه افراد خانواده ایجاد کند.

مدل سرویس بهداشتی آپارتمانی

رنگ آمیزی سرویس بهداشتی

اگر فضای بزرگی دارید می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود استفاده کنید و سرویس بهداشتی خود را لوکس و متفاوت تر نشان دهید اما اگر فضای کوچکی دارید پیشنهاد می کنیم فقط از رنگ های روشن استفاده کنید. زیرا رنگ های روشن در بزرگتر به نظر رسیدن فضای کوچک سرویس بهداشتی شما می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

همچنین در فضاهای کوچک می توانید از کاشی هایی با سایز کوچک استفاده کنید که باعث می شود فضای سرویس بهداشتی شما بزرگتر دیده شود.

سرویس بهداشتی ایرانی

عکس انواع مدل سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی اوکس

مدل سرویس بهداشتی و حمام

جدیدترین مدل دکوراسیون های سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی

سرویس بهداشتی لوکس و مدرن

نمای سرویس بهداشتی لوکس و مدرن ۲۰۱۸

   طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی بزرگ

دکوراسیون سرویس بهداشتی ساده

   عکس انواع مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

مدل دیزاین و طراحی سرویس بهداشتی و حمام

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

استفاده از گل و گلدان در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

ایده های جدید در طراجی دکوراسیون سرویس های بهداشتی آپارتمانی

عکس مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

عکس مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

مدل سرویس بهداشتی و حمام شیک و لوکس امروزی

عکس مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی

عکس طراجی دکوراسیون سرویس های بهداشتی شیک

تصاویر دکوراسیون سرویس بهداشتی

مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی

طراحی سرویس بهداشتی شیک و حمام

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

مدل سرویس بهداشتی جدید ایرانی

تصاویر دکوراسیون سرویس بهداشتی

انواع مدل های جدید دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

مدل سرویس بهداشتی