سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

طرز تهیه موهیتوی لیمو

طرز تهیه موهیتوی لیمو

موهیتوی لیمو ، طرز تهیه و درست کردن نوشیدنی موهیتوی لیمو و نعنا در خانه ، mohito limoo
دستور تهیه موهیتو لیمو و نعناع در خانه
موهیتو لیمو و نعنا جزو نوشیدنی های خوشمزه ای است که می توان به راحتی در منزل درست کرد. نوشیدن این موهیتو لیمو خنک و خوشمزه در روزهای گرم تابستان بسیار لذت بخش است و برای رفع عطش بسیار موثر است. موهیتو را می توان با انواع میوه ها و در طعم های مختلف درست کرد. برای مثال موهیتو خیار و لیمو، موهیتو توت فرنگی، موهیتو هلو و ... به هر حال اگر با طرز تهیه موهیتو لیمو و نعنا آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه نوشیدنی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این موهیتو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش آشپزی مرحله به مرحله، به راحتی این موهیتوی خوشمزه را در منزل درست کنید.
مواد لازم موهیتو لیمو و نعنا
آب 3 پیمانه
شکر سفید یک و نیم پیمانه
برگ نعناع تازه 2 پیمانه
شربت لیمو 2 پیمانه
آبلیمو 1 پیمانه
سودا یا آب گازدار 8 پیمانه
لیمو ترش تازه 1 عدد
مراحل تهیه موهیتو لیمو و نعناع
1. برای تهیه این موهیتو، ابتدا 2 پیمانه از آب را با شکر ترکیب کرده و داخل ظرف مناسبی می ریزیم و آن را به مدت 5 دقیقه داخل مایکروفر قرار می دهیم. 2. بعد از 5 دقیقه، آب را از مایکروفر درمی آوریم و نعناع را به آن اضافه کرده و خوب هم می زنیم و به مدت 5 دقیقه صبر می کنیم تا برگ نعناها در آب در همین حالت باقی بماند. 3. بعد از 5 دقیقه، برگ‌های نعناع‌ را از داخل ظرف آب بیرون می آوریم و خوب فشار می دهیم تا آب برگ نعناها به داخل آب چکه کند و شربت نعنا درست شود. 4. در ادامه شربت لیمو، آب لیمو و 1 فنجان از آب باقی مانده را داخل پارچ بزرگی می ریزیم و خوب هم می زنیم تا شربت مخلوط شود. 5. سپس شربت نعناعی که در ابتدا درست کردیم را به شربت بالا اضافه می کنیم و در نهایت آب گازدار را هم به شربت اضافه کرده و خوب هم می زنیم تا شربت مخلوط و یکدست شود. 6. حالا موهیتو آماده شده را در لیوان حاوی یخ می ریزیم و با برش های لیمو و برگ نعنا تزیین و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این موهیتو لیمو و نعنای خوشمزه و خنک لذت ببرید. منبع : baronak.com/7440-mohito-limoo/

بیوگرافی پانته آ سیروس

بیوگرافی پانته آ سیروس

پانته آ سیروس ، بیوگرافی و عکس پانته آ سیروس بازیگر سریال بانوی سردار
عکس پانته آ سیروس

پانته آ سیروس متولد در یکم فروردین سال 1353 در شهر تهران متولد شده است. او هم اکنون فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.

به گفته خودش از کودکی با ورزش مانوس بودم. پدرم ورزشکار بود و تمام خانواده پدری ام اسب داشتند و من هم در چنین خانواده ای بزرگ شدم. مثل تمام اعضای خاناواده ام از کودکی سوار اسب می شدم و تفنگ شکاری هم داشتم.

ازدواج و همسر پانته آ سیروس

تنها اطلاعاتی که از خانواده پانته آ سیروس منتشر شده است این است که او تنها سه برادر دارد و تا به امروز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد ازدواج و همسر و یا فرزندان او منتشر نشده است.

پانته آ سیروس ، عکس های شخصی اینستاگرام پانته آ سیروس

تصاویر پانته آ سیروس

شروع فعالیت بازیگری

پانته آ سیروس فوت و فن بازیگری را با گذراندن دوره های بازیگری موسسه کارنامه فرا گرفت و برای اولین بار در سال 1391 با سریال خاطرات مرد ناتمام فعالیت بازیگری خودش را شروع کرد.

پس از آن در سریال تنهایی لیلا و سریال شمعدونی ایفای نقش کرد و آخرین و مهم ترین کار بازیگری او سریال بانوی سردار می باشد و نقش اول این سریال را به عهده دارد.

خانم پانته آ سیروس در این سریال نقش سردار بی بی مریم بختیاری را بازی می کند. سرداری که 3000 سوارکار را جمع می کند و به جنگ قزاق ها در تهران می برد و نقش بسیار مهمی در فتح تهران داشت.

به گفته خودش عوامل این سریال به دنبال شخصی بودند که بتواند توانایی اسب سواری و تیراندازی داشته باشد و برای همین بعد از سه ماه من را برای این نقش انتخاب کردند.

عکس های جدید پانته آ سیروس در سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس در سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس در نقش بی بی مریم سریال بانوی عمارت شبکه سه سیما

پانته آ سیروس بازیگر نقش بی بی مریم سریال بانوی عمارت

شروع فعالیت هنری

جالب است بدانید پانته آ سیروس قبل از اینکه بازیگر شود، یک نقاش حرفه ای است. او برای اولین بار در سال 1370 شروع به فعالیت در حوزه نقاشی زیر نظر استاد آیدین آغداشلو می کند و پس از آن فعالیت های هنری خود را در رشته نقاشی آبرنگ از سال 75 یا 78 با استاد جمال الدین خرمی نژاد ادامه می دهد.

او تا به امروز نمایشگاههای گروهی و انفرادی زیادی برپا کرده است. برای مثال نمایشگاه گروهی در گالری هنر گلستان در تابستان 83 و نمایشگاه انفرادی در گالری هنر جرجانی در پاییز 91

طرز تهیه سوهان قم

طرز تهیه سوهان قم

سوهان قم ، طرز تهیه و درست کردن سوهان قم خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله ، sohan-qom
دستور تهیه سوهان قم خوشمزه و مجلسی در خانه

سوهان یکی از شیرینی های خوشمزه وپر طرفدار در سراسر کشورمان است. کمتر کسی پیدا می شود که از عطر و طعم بی نظیر سوهان خوشش نیاید. همانطور که می دانید سوهان از سوغات های مخصوص استان قم می باشد. بر خلاف تصور، درست کردن سوهان کار بسیار راحت و آسانی است و شما می توانید به راحتی در منزل این شیرینی خوشمزه را درست کنید و از مهمانان خود پذیرایی کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوهان قم آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه سوهان را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش شیرینی پزی ساده، به راحتی در منزل این سوهان خوشمزه را درست کنید.
مواد لازم سوهان قم
آرد جوانه گندم 2 قاشق سوپ خورى
آرد سفید 1 قاشق سوپ خورى
شکر 1 پیمانه
کره دو سوم پیمانه
عسل 2 قاشق غذاخورى
شیره ذرت یا گلوکز 2 قاشق غذاخورى
گلاب یک دوم پیمانه
زعفران دم نشده یا پودر زعفران یک دوم قاشق چاى خورى
هل یک دوم قاشق چاى خورى
مراحل تهیه سوهان

1. برای شروع، ابتدا آرد جوانه گندم و آرد سفید را در یک قابلمه می ریزیم و روی حرارت تفت می دهیم تا بوى خامی آرد برطرف شود.

2. بعد از تفت دادن آرد، گلاب و شکر را به آرد اضافه می کنیم و هم می زنیم. آنقدر هم می زنیم تا مواد کف کند یا تقریبا به جوش بیاید. .حرارت باید کم یا متوسط باشد.

3. سپس کره را اضافه می کنیم و هم می زنیم. وقتى دوباره جوشید و کف کرد، بقیه مواد را اضافه می کنیم و هم می زنیم. حدود 20 تا 30 دقیقه باید مدام هم بزنیم.

4. از قبل یک فویل را روى میز باز می کنیم و رویش را چرب می کنیم تا آماده باشد. بعد از 30 دقیقه جوشیدن، وقتى مواد کمى سفت شد و به قابلمه نچسبید، بلافاصله مواد را در اندازه های دلخواه روی فویل می ریزیم و مقداری پسته یا بادام می ریزیم و با گوشتکوب چرب شده روی سوهان می کوبیم تا صاف شود.

5. وقتی همه مواد سوهان را کوبیدیم، صبر می کنیم تا خنک شود. بعد از روی فویل برمی داریم و در ظرف می چنیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوهان خوشمزه و مخصوص لذت ببرید.

طرز تهیه شکلات تخته ای

طرز تهیه شکلات تخته ای

شکلات تخته ای ، طرز تهیه و درست کردن شکلات تخته ای خوشمزه در منزل ، shokolat takhtei
دستور تهیه شکلات تخته ای شیرین و تلخ بازاری در منزل

شکلات تخته ای یکی از خوراکی های خوشمزه و پرطرفداری است که بدون شک همه دوست دارند. تهیه شکلات تخته ای در منزل کار بسیار آسانی است. تنها با کمی حوصل و سلیقه می توانید به راحتی در منزل شکلات خوشمزه ای درست کنید.

از شکلات تخته ای برای تزیین کیک و دسر استفاده می شود. همچنین می توان شکلات تخته ای را همراه با چای و نسکافه هم سرو کرد.

به هر حال اگر با طرز تهیه شکلات تخته ای آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی سریع و آسان بارونک، مواد لازم و دستور تهیه شکلات تخته ای را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده، به راحتی در منزل این شکلات تخته ای خوشمزه ومجلسی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید. مواد لازم شکلات تخته ای کاکائو 2 پیمانه آب 1 پیمانه کره دو سوم پیمانه شکر یک دوم پیمانه شیر دو سوم پیمانه پودر قند یک چهارم پیمانه مراحل تهیه شکلات تخته ای

1. برای تهیه شکلات تخته ای، ابتدا داخل قابلمه بزرگ کمی آب می ریزیم و روی حرارت می گذاریم تا بجوشد. بعد از جوشیدن آب حرارت را کم می کنیم تا بخار کند.

2. سپس در یک قابلمه کوچک تر، کره نرم شده در دمای محیط را با پودر کاکائو و مقداری آب مخلوط می کنیم و بر روی بخار قابلمه آب جوش قرار می دهیم تا به شیوه بن ماری کاملا باهم ترکیب شوند و مخلوط یکدست به دست بیاید.

3. بعد از بن ماری کردن، اگر کاکائو به شکل گلوله شد، می توانید با گوشت کوب دستی یا برقی آن را یکدست کنید. در این مرحله یک لیوان آب گرم را به مخلوط کاکائو اضافه می کنیم و روی حرارت خیلی کم می گذاریم تا کاکائو کاملا حل شود. کاکائو به هیچ عنوان نباید به جوش بیاید.

4. در ادامه شکر و پودر قند را به مخلوط مان اضافه کرده و هم می زنیم. سپس به آرامی شیر ولرم را هم می ریزیم. در این مرحله ، می توانید مخلوط را با همزن برقی هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

5. درنهایت بعد از آماده شدن مواد شکلات، قالب مورد نظر را با مقدار خیلی کمی روغن چرب می کنیم و مایه شکلات را داخل آن می ریزیم. قالب شکلات را به مدت یک روز داخل فریزر می گذاریم تا فرم قالب را بگیرد.

6. پس از یک روز شکلات را از قالب جدا کرده و در ظرف می چینیم. امیدواریم از خوردن این شکلات تخته ای خوشمزه لذت ببرید. نکات درست کردن شکلات تخته ای

می توانید از قالبهای قشنگ و متنوع برای ریختن شکلات استفاده کنید و شکلات آماده شده را برای پذیرایی از مهمان استفاده کنید. نگهداری شکلات تخته ای

بهتر است شکلات تخته ای در یخچال نگهداری شود.

منبع : baronak.com/7415-shokolat-takhtei/

دانلود آهنگ جدید خدا تو که بلدی برش گردون از امید ساربانی

دانلود آهنگ جدید خدا تو که بلدی برش گردون از امید ساربانی

دانلود آهنگ جدید خدا تو که بلدی برش گردون از امید ساربانی

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی بنام تو که بلدی از ترنج موزیک

Download Music Omid Sarebani – To Ke Baladi

ترانه سرا : علی بحرینی , آهنگ : امید ساربانی

برای دانلود آهنگ خدا تو که بلدی برش گردون به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید امید ساربانی بنام تو که بلدی :

خدا تو که بلدی برش گردون

تا این حد فاصله بسه برامون

خدا خرابه حال هر دوتامون

منو انقد از آینده نترسون

♫♫♫♫♫

بازم نیستو

بازم بارون

برش گردون

برش گردون

دیگه خستم

از این و‌ اون

برش گردون

برش گردون

♫♫♫♫♫

خودش که بر نمیگرده

درسته که ولم کرده

ولی نمیشه پیش من نباشه

یه کم‌ خود خواهیِ اما

یکی بگه که این روزا

اونم مثل منِ غم تو چشاشه

♫♫♫♫♫

خدا تو که بلدی برش گردون

تا این حد فاصله بسه برامون

خدا خرابه حال هر دوتامون

منو انقد از آینده نترسون

♫♫♫♫♫

بازم نیستو

بازم بارون

برش گردون

برش گردون

دیگه خستم

از این و‌ اون

برش گردون

برش گردون

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی بنام خدا تو که بلدی برش گردون

منبع : toranj-music.ir/2140-omid-sarebani-to-ke-baladi/