سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی سینا سهیلی

بیوگرافی سینا سهیلی

سینا سهیلی و همسرش, sina soheili, بیوگرافی سینا سهیلی و پدرش و برادرش, سینا مهراد

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد و اکنون ۲۷ ساله است او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند.

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد.

ازدواج و همسر

سینا سهیلی مجرد می باشد و تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است.

سینا سهیلی در کنار برادرش ساعد سهیلی

ورود به دنیای بازیگری

سینا سهیلی در یک خانواده هنرمند بزرگ شده و از همان دوران کودکی بازیگری را در کنارش پدرش که کارگردان مشهوری است آموخته است همچنین سال ها در کنار پدرش دستیار کارگردان بوده و فوت و فن های دنیای سینما و بازیگری را به خوبی می شناسد. و از اولین کارهای بازیگری او می توان به فیلم شب برهنه که ساخته پدرش سعید سهیلی است اشاره کرد.

از کارهای دستیاری او می توان به فیلم گشت ارشاد ۱ و ۲ اشاره کرد که از ساخته های پدرش سعید سهیلی بود اشاره کرد. همچنین در این فیلم برادرش ساعد سهیلی بازی کرده است.

سینا سهیلی در کنار مجتبی پیرزاده بازیگر سریال سایه بان

سینا سهیلی در سریال سایه بان

او با بازی در این سریال به اوج محبوبیت هنری خود رسید و در این سریال نقش پسری بنام حمید را بازی می کند که برادر بابک (محمد ولی زادگان) است و بابک برای اینکه از چین کالا وارد کند مجبور می شود تمام سرمایه تنها رفیقش سهراب (مجتبی پیرزاده) را قرض بگیرد ولی بعدا اتفاقاتی می افتد که شرمنده سهراب می شود.

آشنایی و ازدواج کوروش تهامی با پونه یزدانی
آشنایی و ازدواج کوروش تهامی با پونه یزدانی
همسرم برای خرید یک سی دی موسیقی وارد مغازه ای که شد و من هم داشتم ...

به نظر می رسد بازی خوب سینا سهیلی در سریال سایه بان باعث شد تا بهران توفیقی کارگردان و حامد عنقا نویسنده مشهور او را برای جدیدترین سریال خود یعنی سریال پدر انتخاب کنند.


همچنین ببینید : روناک یونسیهومن سیدیافسانه بایگان • افسانه چهره آزاد • سام درخشانی

تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب دندان درآوردن و کشیدن دندان, تعبیر خواب افتادن دندان لق و پوسیده, tabir khab dandan

دیدن خواب افتادن یا شکستن دندان, دندان درآوردن, درد کردن دندان و پر کردن یا کشیدن دندان خراب شده و پوسیده یا لق تا تمییز کردن دندان با مسواک و جرم گیری تا دیدن دندان مصنوعی در خواب معمولا از خواب های رایج همه ما می باشد که شما در ادامه می توانید کاملترین تعبیر خواب دندان را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب در پارلین مشاهده کنید.

دیدن دندان در خواب چه معنایی دارد؟

حضرت دانیال می گوید : دندان در خواب, خانواده و فامیل تو می باشد و دندان های فک بالا به جنس مذکر و مرد و دندان های فک پایین به جنس مؤنت و زن مربوط می شود و دندان های جلو در خواب به پدر و مادر, فرزندان, خواهران و برادران آن شخص مربوط می شود.

همچنین از دیدگاه او دندان های جلو و دندان هایی که در طرف راست باشد تعبیرش به پدر و بستگان پدر مربوط می شود و دندان هایی که در طرف چب باشند تعبیرش به مادر و بستگان مادر مربوط می شود. در ادامه گفته است : دندان هایی که در کنار دندان جلو هستند به عمو و فرزندانش مربوط است و تعبیر دندان های نیش به بزرگتر فامیل مربوط می شود و تعبیر سایر دندان هایی که در کنار دندان های نیش هستند به خاله و فرزندانش مربوط می شود و تعبیر دندان های عقب هم به بستگان دور مربوط می شود.


تعبیر خواب افتادن دندان

خود بینی مهم ترین عامل دیدن افتادن دندان در خواب می باشد. همان طور که می دانید دندان ها یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی و جذاب رسیدن هر شخص می باشد و گاهی اوقات ممکنه شما در مورد ظاهر و جذاب رسیدن خود به چشم دیگران نگران باشید و همین نگرانی موجب می شود که شما خواب افتادن دندان ببینید.

آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب شکستن دندان و افتادن دندان می گوید :

  • افتادن یک دندان نشانه رسیدن خبرهای بد به گوش شما خواهد بود.
  • افتادن دو دندان نشانه درگیر شدن در شرایط بدی برای شما خواهد بود.
  • افتادن سه دندان نشانه وقوع اتفاقات خیلی بد برای شما خواهدبود.
  • افتادن تمام دندان ها در خواب نشانه مرگ و قحطی در اجتماع شما خواهد بود.
  • شکستن دندان در خواب در اثر ضربه نشانه اتفاق افتادن مرگ و میر و حوادثی تلخ برای شما خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که دندان پوسیده شما شکست نشانه قرار گرفتن در موقعیت بدی خواهد بود و برنامه های شما نیمه تمام متوقف خواهد شد و به بیماری دچار خواهید شد و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.

تعبیر خواب دندان درآوردن

ابن سیرین می گوید :

  • اگر خواب ببینید که دندان های تو زیادتر و پاکیزه تر شده است با توحه به نوع دندان به مقام و منزلت خواهد شد.
  • اگر خواب ببینید که که در کنار دندانت, دندان دیگری درآمده است اگر از ردیف بالا باشد با توجه به نوع دندان صاجب یکی از آن ها از جنس مذکر خواهی شد و اگر از ردیف پایین باشد با توجه به نوع دندان صاحب جنس مؤنث خواهی شد. مثلا اگر دندان درآمده از دندان جلوئی فک بالا باشد صاحب فرزند و یا برادری خواهی شد و اگر دندان درآمده از فک پایین و در قسمت جلو باشد صاحب فرزند دختر و یا خواهر خواهی شد.
  • اگر خواب ببینید که از قلب خود دندان روییده است خواب شما نشانه این است که به زودی هلاک خواهی شد.

تعبیر خواب دندان درد

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که یکی از دندان هایتان را که درد می کند کنده اید نشانه بدست آوردن مال و اموال خواهد بود.

جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینید دندانی که درد میکنه را کشیدید و در دست راست گرفته اید خواب شما به معنی بدست آوردن سود و منفعتی به میزان سی تا صد درهم خواهد بود. ولی اگر ببینید که آن را با دست چب گرفته اید یعنی اینکه به میزان سیصد الی ده هزار درهم سود نصیب تان خواهد شد و اگر آن را با هر دو دست گرفته ای به این معنی است که مال و اموال فراوان نصیب تان خواهد شد.

ابن سیرین می گوید : اگر خواب کسی را که مرده است ببینید با این شرایط که آن شخص از دندان درد ناله می کند خواب شما به این معنی است که آن شخص در زمان حیاتش, فحش و ناسزای زیادی به دیگران گفته است.


تعبیر خواب جرم گیری و تمیز کردن دندان

آنلی بیتون می گوید :

  • مسواک زدن دندان ها در خواب نشانه تلاش و کوشش فراوان برای حفظ ثروت است.
  • تمیز کردن و جرم گیری دندان ها توسط دندانپزشک در خواب نشانه دفاع کردن از منافع شخصی در مقابل افراد متخلف جامعه خواهد بود.
  • پاک شدن جرم دندان ها در خواب نشانه مبتلا شدن به بیماری به صورت مؤقت خواهد بود و وظایفی که بر دوش شما گذاشته خواهد شد عاقلانه به پایان می رسانید.
  • اگر در خواب از تماشای دندان های زیبا و سفید خود لذت ببرید خواب شما نشانه این است که شما به هنگام برآورده شدن آرزوهای خود به شادمانی بسیار بزرگی خواهید رسید.

تعبیر خواب کشیدن دندان و پر کردن دندان

لیلا برایت می گوید : دیدن پر کردن دندان در خواب نشانه این است که شما باید مراقب خود باشید تا دچار اشتباه نشوید.

منوچهر مطیعی می گوید : اگر خواب ببینید که دندان کرسی شما درد می کند و متورم و پوسیده شده است خواب شما به این معنی است که با همسر خود اختلاف پیدا خواهید کرد و اگر آن دندان را به دست خود و یا پزشک کشیدید و بیرون آوردید یعنی اینکه از همسرتان جدا خواهید شد.

آنلی بیتون می گوید :

  • کشیدن دندان توسط دکتر نشانه مبتلا شدن به بیماری سخت و دردناکی خواهد بود.
  • پر کردن دندان توسط دکتر نشانه پیدا کردن اشیاء قیمتی خود پس از نگرانی بسیار خواهد بود.
  • پر کردن تعدادی از دندان ها توسط دکتر نشانه مواجه شدن با درگیری های شدید خواهد بود و سعی خواهید کرد از کنار آن ها عبور کنید.
  • کشیدن دندان های کرم خورده در خواب نشانه دچار شدن به فقر و تنگدستی خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید که یکی از دندان های خود را می کشید و سپس آن را گم می کنید خواب شما نشانه وارد شدن در کاری خواهد بود که برای شما سودی نخواهد شد.
تعبیر خواب خداحافظی از معشوق
تعبیر خواب خداحافظی از معشوق
اگر خواب ببینید که که از روی بالکن با معشوقه خود خداحافظی می کنید خواب شما ...

تعبیر خواب دندان مصنوعی

دیدن دندان مصنوعی در خواب نشانه سخنان و نقاب های دروغین, پیمان شکنی و وفا نکردن به عهد و قدم گذاشتن در سن پیری و از دست جذابیت و زیبایی ظاهر می باشد.

خواص گوجه فرنگی

خواص گوجه فرنگی

خواص گوجه فرنگی برای پوست و مو, خواص گوجه فرنگی در لاغری, مضرات گوجه فرنگی

گوجه فرنگی با نام علمی Solanum lycopersicum یکی دیگر از خوراکی هایی است که امروزه به روش های مختلفی به صورت خام و یا پخته مصرف می کنیم و همه ما به آن را به عنوان میوه می شناسیم ولی در اصل در علم باغبانی به دلیل اینکه گوجه فرنگی هسته ندارد در دسته سبزیجات قرار می گیرد.

گوجه فرنگی سرشاز از ویتامین های سی, کا, آ , ب۶ و همچنین لیکوپن, پتاسیم, فولات, تیامین, منیزیم, نیاسین, کلسیم, فسفر و مس است که همه اینها برای سلامت بدن انسان لازم و ضروری هستند. گوجه فرنگی بومی آمریکای جنوبی و مرکزی بود و سپس به کشورهای دیگر جهان توسط اسپانیا انتقال داده شد و هم اکنون در تمامی جهان, انواع مختلفی از این کیاه پرورش داده می شود.

جالب است بدانید گوجه فرنگی در کل جهان نزدیک به یک سوم کل مساحت مختص به کشت تره بار را به خود اختصاص داده است. در کشور ایران طبق آمار جهانی هر نفر به طور میانگین در طول یک سال به تنهایی ۴۹ کیلوگرم گوجه فرنگی مصرف می کند.

خواص مفید گوجه فرنگی

مفید برای کاهش وزن

اگر رژیم دارید و در تلاش هستید که وزن کم کنید بهتر است به رژیم غذایی خود گوجه فرنگی را اضافه کنید چون کلسترول, چربی و کالری آن کم است و از طرفی پر از فیبر و آب است و شکم تان را پر آب می کند. بهتر است گوجه فرنگی را به صورت خام مصرف کنید.

مفید برای بینایی

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین آ, ب و ث است که قدرت بینایی شما را تقویت می کند و از شب کوری چشمان شما پیشگیری می کند. همچنین مصرف گوجه فرنگی احتمال مبتلا به بیماری آب مروارید را تا حد زیادی کاهش می دهد و حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان هایی مانند زئازانتین, لیکوپن، و لوتئین است که در مقابل اشعه های مضر نور آفتاب از چشمان شما محافظت می کند.

مفید برای افراد دیابتی

گوجه فرنگی حاوی ماده ای بنام کروم است که این ماده قند خون شما را کنترل می کند و از بالا رفتن فشار جلوگیری می کند همچنین به دلیل اینکه حاوی کربوهیدارت کمی است به کاهش سطح قند خون کمک می کند. جالب است بدانید آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی از بخش هایی از بدن مانند گردش خون و کلیه ها که در اثر دیابت آسیب می بینند محافظت می کند.

مفید برای پوست

گوجه فرنگی به دلیل اینکه حاوی آنتی اکسیدان لیکوپن می باشد و این آنتی اکسیدان از از پوست شما در مقابل اشعه مضر فرابنفش که دلیل اصلی ایجاد چین و چروک ریز روی پوست است محافظت می کند. پس با مصرف گوجه فرنگی می توانید پوستی زیبا و تمییز داشته باشید.

مفید برای مو

ویتامین ها و آهن موجود در گوجه فرنگی برای تقویت موها بسیار مفید است و موهای آسیب دیده را ترمیم و درخشان می کند همچنین اسیدیه موجود در گوجه فرنگی باعث متعادل سازی سطح ph موها می شود.

مفید برای استخوان ها

گوجه فرنگی به دلیل داشتن ویتامین کا و کلسیم استخوان های شما را تقویت می کند مخصوصا آنتی اکسیدانی بنام لیکوپن که در گوجه فرنگی موجود است تراکم استخوان را بهبود می بخشد و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

زیان های مصرف گوجه فرنگی

مضر برای افراد مبتلا به ناراحتی معده

اگر مشکل ناراحتی معده دارید توصیه می کنیم در مصرف گوجه فرنگی زیاده روزی نکنید زیرا در بعضی از افراد که معده حساسی دارند هضم گوجه فرنگی مشکل است.

مضر برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی

افرادی که دچار آلرژی و آسم هستند باید در مصرف مواد حساسیت زا مانند گوجه فرنگی احتیاط کنند. البته در صورتی که افراد مبتلا به بیماری آسم و آلرژی به گوجه فرنگی حساسیت ندارند می توانند از گوجه فرنگی استفاده کنند.


همچنین ببینید : خواص سیب زمینی خواص نمکخواص پیاز خواص خیار

اس ام اس غرور

اس ام اس غرور

متن کوتاه غرور بیجا, اس ام اس عاشقانه و غمگین غرور و خودخواهی,sms ghorour ,جملات شکستن غرور مرد و زن

مجموعه جملات, و متن کوتاه, اس ام اس و پیامک های عاشقانه غمگین جدید و زیبا درباره غرور بیجا و خودخواهی و مغرور بودن و شکستن غرور مرد و زن را در این پست پارلین آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.

پیامک غرور

اشتباه نگیر

وقتی مقصری و معذرت خواهی نمیکنی

اسمش غرور نیست عقده اس

جملات غرور

عشق ورزیدم و تو ندیدی

غرورم شکست و تو ندیدی

اشک در چشم هایم نشست ندیدی

بریدم از تو

دیگر نمیخواهم گره گیر یک گره کور باشم

 

متن غرور

من غرورم را به راحتی به دست نیاورده ام که هر وقت دلت خواست خردش کنی

غرور من اگر بشکند با تکه هایش شاهرگ زندگی تو را نیز خواهد زد

جملات و نوشته های غرور بیجا

دیگر نه اشکهایم را خواهی دید

نه التماس هایم را

و نه احساسات این دل لعنتی را

به جای آن احساسی که کشتی

درختی از غرور کاشتم ...

اس ام اس و نوشته های زیبا درباره غرور

آدمی غرورش را خیلی زیاد !

شاید بیشتر از تمام داشته هایش دوست می دارد !

حالا ببین اگر خودش ، غرورش را به خاطر تو ، نادیده بگیرد ، چه قدر دوستت دارد !

و این را بفهم آدمیزاد !

اس ام اس مغرور بودن

اینقدر خودت رو نگیر

اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن

وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد

فکر نکن که فوق العاده ای

شاید اون کم توقعه

جملات غمگین درباره غرور

چقدر ضعیف هستند و البته کوچک ، آنهایی که وقتی اشتباه می کنند

نه توانایی اقرار به اشتباه را دارند و نه قدرت عذر خواهی !

اسمش را می گذارند غرور و به آن افتخار می کنند

چه حقیرند و چه حقیرانه رفتار می کنند . . . !

اس ام اس شکستن غرور مرد و زن

برای بودنِ با تو غرورم پایمال شد

تو هم اندکی احساس بگذار

مساوی که نمی شویم

حداقل به من نزدیک شو

جملات کوتاه و عاشقانه غمگین غرور

کاش می فهمیدی که تو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تو چه اشتباهی مغرور شدی  ...

اگه غول چراغ جادو رو داشتم ارزو میکردم روزی برسه که

هیچ کس بخار غرور غرور کسه دیگه ای رو نشکنه

متن و جملات مغرور بودن

هیچ وقت مغرورنشو

برگ ها وقتی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند

اس ام اس شکستن غرور

مهم نیست اگر انسان برای کسی که دوستش دارد غرورش را از دست بده

اما فاجعه است اگر به خاطر حفظ غرور کسی را که دوست دارد از دست بدهد

اس ام اس غرور و خودخواهی

همه بعض من تقدیم غرور نازنینت باد

غروری که لذت دریا را بر چشمانت حرام کرد

پیامک و متن کوتاه درباره شکستن غرور

هر بار که غرورمو شکست باز بخشیدمش و همون آدم قبلی شدم !

اما آخرین بار به جای غرور، دلمو شکست

دیگه فرصتی برای بخشیدنش نموند

چون زیر آوار دلم مرد واسم

پیشنهاد ویژه : عکس نوشته های زیبا درباره غرور

اس ام اس عاشقانه و غمگین غرور

رفتنی خواهد رفت چه زود چه دیر التماس نکنید

کمی از غرورتون را نگه دارید

تو تنهایی بد جور به درد میخوره این غرور


همچنین ببینید : اس ام اس دلتنگی  • اس ام اس عاشقانه  • اس ام اس صبح بخیر  • اس ام اس تولدت مبارک • اس ام اس شب بخیر

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد و همسرش, بیوگرافی نیما شعبان نژاد, nima shabannejad

نیما شعبان نژاد در اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ در آلمان متولد و اکنون ۳۱ ساله است او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. در معاشرت با مردم سعی می کند انرژی مثبت داشته باشد و قیافه نمی گیرد اما آدم بسیار جدی است و با آدم ها تا زمانی که صمیمی نشود شوخی نمی کند.

ازدواج و همسر

نیما شعبان نژاد مجرد می باشد و هیچ خبری تا به امروز مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است. البته اخیراً عکس خانمی در کنار رامبد جوان منتشر شده بود که گفته می شد همسر نیما شعبان نژاد است ولی این خبر تأیید نشد.

عکس همسر نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

شروع فعالیت هنری

نیما شعبان نژاد از سال ۸۸ به طور حرفه ای تئاتر کار می کند و به واسطه محمد زیکسازی که در برنامه خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می کند به خندوانه دعوت شد و در این مجموعه در شخصیت های متفاوتی بازی کرده است. در واقع پس از ۱۰ سال فعالیت در تئاتر نهایتاً بازی در برنامه خندوانه در کنار رامبد جوان بود که او را به این شهرت رساند.

او هم اکنون یکی از بازیگران هنرمند و محبوب کشورمون است و تصمیم دارد از این به بعد در سینما فعالیت بیشتری داشته باشد. از آخرین کارهای او می توان به سریال دستت را به من بده اشاره کرد که در ماه رمضان ۹۷ این سریال پخش می شود.

نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

ماجرای آشنایی با رامبد جوان

نیما شعبان نژاد در کنار رامبد جوان در برنامه خندوانه به یکباره تا این حد به محبوبیت رسید او در مصاحبه اش در مورد آشنایی و رفاقتش با رامبد جوان گفت : من و رامبد خیلی اتفاقی باهم آشنا شدیم. رامبد واقعا انسان باهوشی و تیز بینی است و به هیچ وجه نمی شود او را گول زد تیزهوشانه و دقیق قدم هایش را بر میدارد و در شغلش هیچ کاری را از وی رفاقت انجام نمی دهد و تنها با توانایی های تو جلو می آید یک جورایی در رفاقت و دوستی بی رحم است.

آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
دوست ندارم کسی در زندگی خصوصی ما دخالت کند همچنین در ادامه مجری برنامه از آزاده صمدی ...

منم در طی این سال ها هیچ وقت جایی برای تست نرفته بودم اما وقتی رامبد جوان بهم پیشنهاد داد بسیار خوشحال شدم چون دیدم هنوزم آدمایی هستند که نه تنها تو را مغرضانه قضاوت نمی کنند بلکه به تو فضا و میدان می دهند تا بتوانی توانایی های خودت را به رخ بکشی و در کارت بدرخشی.


همچنین ببینید : • آنا نعمتیبهنوش طباطباییپژمان جمشیدیمهدی فخیم زاده