سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

غزل شاکری



غزل شاکری در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۵۸ ساله است. او قارغ التحصیل مهندسی طراحی صنعتی می باشد. اولین فعالیت هنری اش را در سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی شروع کرد و در سن ۱۰ سالگی با بازی در فیلم گلنار شناخته شد اما بعد از سال ها وقفه او با بازی در سریال شهرزاد به محبوبیت رسید او در این سریال نقش دختری بنام آذر گل دره ای را بازی می کرد.

غزل شاکری علاوه بر بازیگری, کار خوانندگی و طراحی صحنه هم می کند از فعالیت های موسیقی او می توان به تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب الله بدیعی اشاره کرد. او فرزند فرشته طائر پور تهیه کننده, نویسنده و مجری طرح می باشد.
ازدواج و همسر غزل شاکری

تا به امروز هیچ اطلاعاتی در مورد ازدواج, همسر و فرزندان غزل شاکری منتشر نشده است.

نقش غزل شاکری در سریال شهرزاد

او در سریال شهرزاد نقش دختری بنام آذر گلدره ای را بازی می کند که شوهرش بدست فرهاد دماوندی (مصطفی زمانی) کشته می شود و او با حمایت اشخاصی خاص قصد کشتن فرهاد را دارد برای همین با یک برگه شعر که خودش سروده بود به فرهاد نزدیک می شود اما قصه به نحوی دیگر پیش می رود و فرهاد دلبستگی خاصی به اشعار او پیدا می کند و آذر گلدره ای هم دلبسته و عاشق فرهاد می شود تا جایی که جان فرهاد را نجات می دهد و خودش با گلوله زخمی می شود و فرهاد برای اینکه جان آذر را نجات دهد به سراغ شهرزاد که دکتر است می رود و شهرزاد متوجه وجود دختری بنام آذر در زندگی فرهاد می شود.

در نهایت فرهاد از نیت اولیه آذر گلدره ای با کمک پدرش هاشم دماوندی (مهدی سلطانی) مطلع می شود از طرفی آذر گلدره ای بخاطر انجام عمل قتل باید از کشور خارج شود و فرهاد قبول نمی کند که با او راهی شود البته این نکته را بگوییم که فرهاد دماوندی برای فرار از تنهایی هایش بیشتر به آذر گلدره ای نزدیک شده بود در نهایت آذر گلدره ای در زندان خودکشی می کند.



متن نفش آذر را خواندم و گریه کردم

غزل شاکری : از طرف آقای فتحی برای من پیغامی مبنی بر ساخت فیلمی بنام شهرزاد آمد و بعد در دفتر ساخت سریال شهرزاد درباره نقش آذر صحبت کردیم من متن نقش آذر را خونه بردم و وقتی خواندم گریه کردم و سپس با اشتیاق قبولش کردم.

 

منبع : غزل شاکری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.