سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی سیروس گرجستانی

بیوگرافی سیروس گرجستانی

عکس سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی در ۲۵ اسفند ۱۳۲۳ در بندر انزلی متولد و اکنون ۷۳ ساله می باشد. وقتی ۸ ساله بود به همراه خانواده اش به تهران آمدند و در محله ناصر خسرو و کوچه مروی ساکن شدند و تحصیلاتش را تا سطح دیپلم در تهران ادامه داد و اکنون در تهران زندگی می کند اما به گفته خودش اگر بازیگر نبود قطعا الان در شمال با آب و هوای پاکش زندگی می کرد. نام اصلی او در شناسنامه علی اکبر محموزاده گرجستانی است.

علت جدایی از همسر اول و فرزندانش

من و همسرم بعد از چند سال زندگی مشترک به دلیل اختلاف هایی که داشتیم از هم جدا شدیم مثلا همسرم با شغل بازیگری من به دشت مخالف بود و دوست نداشت من کاری بازیگری را ادامه بدهم در حالی که بازیگری همه عشقم بود و امکانش نبود بازیگری را کنار بگذاریم.

همسرم بعد از جدایی از من به همراه دو فرزند دخترم به انگلیس رفتند و من خیلی دلتنگ دخترهایم می شوم و مدت هاست آرزو دارم یک روز با جیب پیش آن ها بروم و پس از سال دوری و دلتنگی دیداری تازه کنم. البته الان خوشبختانه تلفنی باهاشون صحبت می کنم و صداشون را از دور می شنوم.

تصاویر سیروس گرجستانی

ازدواج مجدد سیرویس گرجستانی

از زندگی مشترک من و همسرم ۲۸ سال گذشته است و تو این سال ها همیشه همسرم از من و شغلم حمایت کرده است و اکنون ما سه فرزند داریم دو فرزند پسر و یک دختر و من عاشق پنج فرزند و نوه هایم هستم و وجود آن ها به من انگیزه زندگی کردن می دهد. تو این سال ها همیشه سعی کردم همه نوع امکاناتی که برای زندگی شان نیاز دارند برایشان فراهم کنم تا بر خلاف خودم آن ها در رفاه زندگی کنند و امیدوارم تو این سال ها براشون پدر خوبی بوده باشم.

پریوش نظریه
همسر پریوش نظریه کیست؟
پرویش نظریه متأهل می باشد و یک دختر به اسم آناهیتا دارد اما ...

هم اکنون پسرم سیاوش گریمور است و دخترم سیما تا قبل از ازدواج کار بازیگری می کرد و در فیلم هایی مانند پشت کنکوری ها, دوران کودکی, آدمک و ... بازی کرده است اما بعد از ازدواجش, شوهرش علاقه چندانی به ادامه فعالیت بازگیری او ندارد.

سیروس گرجستانی و همسرش

سیروس گرجستانی و همسرش

سیروس گرجستانی و پسرش سیاوش

عکس سیروس گرجستانی و پسرش سیاوش

فعالیت های هنری قبل و بعد از انقلاب

سیروس گرجستانی پیش از انقلاب در سال ۱۳۴۵ در فیلم سینمایی بیست سال انتظار به کارگردانی مهدی رئیس فیروز و همچنین در سال ۱۳۴۵ در فیلم سینمایی مأمور دو جانبه به کاگردانی مهدی میرصمدزاده بازی کرد. بعد از انقلاب هم اولین کار بازیگری اش را در فیلم فریاد مجاهد به کاگردانی مهدی معدنیان در سال ۱۳۵۸ شروع کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.