سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

طرز تهیه سوپ اسپانیایی

طرز تهیه سوپ اسپانیایی

طرز تهیه سوپ اسپانیایی

سوپ اسپانیایی یکی دیگه از انواع سوپ ها می باشد که این سوپ طرفدارن خاص خودش را دارد و این سوپ با جو پرک, گوجه فرنگی, رشته سوپ و ... درست می شود. در ادامه ما دستور طرز تهیه و درست کردن سوپ جو اسپانیایی خوشمزه و مجلسی را آماده کرده ایم که شما می توانید به آسانی در منزل خود این سوپ را برای همسر یا مهمان خودتون تهیه کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
جو پرک ۱ لیوان
آب مرغ یا گالینابلانکا ۱ لیوان
آرد سفید ۸ قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی ۸ عدد
آب ۸ لیوان
زردچوبه به میزان
رشته سوپ  به میزان لازم
سبزی سوپ به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه سوپ جو اسپانیایی

  1. برای تهیه سوپ اسپانیایی برای اینکه بوی آرد گرفته شود مقدار آرد گفته شده را در ظرفی مناسب روی حرارت قرار دهید و تف دهید دقت کنید رنگ آرد نباید خیلی قهوه ای یا خیلی طلایی شود.
  2. سپس از روی حرارت برداشته و ۸ لیوان آب ولرم را کم کم بریزید و مدام با همزن هم بزنید تا آرد به صورت گلوله گلوله نشود و در صورت گلوله شدن می توانید آب را از صافی رد کنید.
  3. سپس دوباره ظرف محلول آب و آرد را روی حرارت قرار بدهید و شروع به هم زدن کنید تا جوش بیاید و پس از جوش آمدن گوجه فرنگی آش را که از قبل خرد کردید اضافه کنید و بعد از هم زدن مواد درب قابلمه را به صورت نیم بسته بگذارید.
  4. حالا عصاره مرغ یا گالیلابلانکا را به همراه زردچوبه به یک لیوان آب جوش اضافه کنید و هم بزنید تا رقیق شود سپس به آرامی داخل قابلمه بریزید و دوباره درب قابلمه را به صورت نیم بسته بگذارید تا مواد درون قابلمه بپزند.
  5. پس از نیم ساعت سبزی سوپ خرد شده را به همراه سوپ جو پرک به مواد درون قابلمه اضافه کنید و با حرارت ملایم به مدت ۱۵ صبر کنید تا کامل آش بپزد.
  6. سپس رشته سوپ را به سوپ به همراه مقداری نمک و فلفل اضافه کنید دوباره به مدت ۱۰ دقیقه صبر کنید تا سوپ با حرارت ملایم بپزد و بعد سوپ را از روی حرارت بردارید و سرو کنید.
طرز تهیه سوپ جو قرمز
طرز تهیه سوپ جو مجلسی
اکثر ما هم سوپ جو قرمز را به دلیل مزه عالی و خوشمزه بودنش برای مهمانی های مختلف آن را ...

نکاتی برای خوشمزه تر سوپ جو اسپانیایی

  • برای خوشمزه تر شدن سوپ جو اسپانیایی با توجه به ذائقه خود می توانید مواد بیشتری مانند هویج, ذرت, نخود فرنگی و ... اضافه کنید.
  • برای اینکه سوپ جو اسپانیایی شما خوشمزه باشد حتما باید آب مرغ یا گالینابلانکا را به این سوپ اضافه کنید و همچنین در صورت تمایل میتوانید مقداری مرغ پخته را ریش ریش کنید و به سوپ جو اسپانیایی اضافه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.