سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی سپیده خداوردی

بیوگرافی سپیده خداوردی

عکس سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر تهران متولد شد و اکنون ۳۶ ساله است خانواده او ۴ نفره هستند و یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد ۶۳ است. او از دانشگاه ازاد اراک مدرک ادبیات نمایشی و کارگردانی خود را گرفته است.

سپیده خداوری ۲۲ سال تجربه فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی را دارد و جالب است بدانید که او نوازنده ارکستر ملی و همچنین نوازنده شهبانگ در گروه استاد محمدرضا شجریان است.

سپیده خداوردی

ازدواج و همسر

سپیده خداوردی ۵ سال پیش با امین نظری ازدواج کرده و اکنون متأهل می باشد و بعد از ۳ سال زندگی مشترک صاحب پسری بنام سانیار شدند. سانیار متولد هشتم تیر ماه ۹۴ است که روز و ماه تولدش با همسرم یکی است.

بیوگرافی امین نظری

همسرم امین دانش آموخته رشته فیلم سازی از فرانسه است و در زمینه موسیقی فعالیت دارد و نوازنده گیتار الکتریک است. البته در آن زمان کار آزاد دیگری داشتند که خانم خداوردی در این باره توضیحات بیشتری نداد.

نحوه آشنایی این زوج

من و امین در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدیم ولی و همان موقع احساس کردم زبان مشترک زیادی باهم داریم و اگر بخواهیم احساسات و نظرات مان را به یکدیگر نزدیک کنیم احتیاج به صرف زمان طولانی نداریم و احساس کردم امین میتواند شریک خوبی برای من باشد. اون موقع وقتی امین این موضوع را مطرح کرد من یه خواستگار دیگه هم داشتم که نهایتاً امین خواستگاری اومد و ازدواج کردیم و زندگی مشترک مون را شروع کردیم.

سپیده خداودی و همسرش

سپیده خداوردی و همسرش

وقتی سانیار بزرگ شد

من سال هاست که در کنار بازیگری در عرصه موسیقی هم فعالیت می کنم و علاقه و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و همسرم هم در این رشته فعالیت می کند برای همین دوست دارم وقتی پسرم بزرگ شد نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد و دوست دارم در این حرفه به صورت دلی فعالیت کند.

عکس های لیلا زارع
عمل های زیبایی لیلا زارع
لیلا زارع : بر این باورم که هر آنچه که در زندگی دارم هدیه ای از طرف خداوند به من است و ...

شیطنت های سانیار به کی رفته؟

مامانم میگه من اینقدر شیطون نبودم و من فکر میکنم شیطنت های سانیار به همسرم  امین رفته از طرفی مادر شوهرم میگه امین شیطون نبوده از اون طرف مامانم میگه والله سپیدههم اینقدر شیطون نبوده حالا به کی رفته توکل می کنیم به خدا. وقتی که کار دارم سانیار را پیش مادر بزرگ هایش میزارم دو روز پیش مادر خودم و دو روز پیش مادر شوهرم و لطف می کنند سانیار را که اینقدر شلوغه و از در و دیوار بالا میره نگه میدارنند.

سپیده خداوردی و همسرش و فرزندنش

اهل ورزش و پیاده روزی

سپیده خداوردی : دست روی دلم نگذارید که دلم خون است قبل از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش می کردم و سه روز در میان به استخر می رفتم ولی وقتی باردار شدم شرایط جسمانی ام به من امکان ورزش کردن را نمی داد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت.

الان هم که سانیار به دنیا اومده به دلایلی مختلفی نمی توانم ورزش کنم و اکنون ورزش کردن من همین سر کار رفتن و آمدن شده است. ان شاالله به امید روزی که سانیار مهد برورد.

اهل سفر

عاشق سفر هستم و خیلی دوست دارم زیاد سفر بروم من سفر به آن سوی مرزها را بیشتر دوست دارم چون احساس می کنم می توانم فرهنگ و تجربه ای جدید کسب کنم. بهترین سفرهای من با استاد شجریان و ارکسترهای شهناز بودند.

سپیده خداوردی و پسرش سانیار

شکستن ساز سپیده خداوردی در کنسرت

در یکی از این سفرهامون من یک کنسرت در بلژیک داشتم البته روز قبلش در هلند هم کنسرت داشتیم و آن روز که صبح از خواب بلند شدم دیدم سازم دسته اش از بیخ شکسته و من نتونستم در کنسرت بلژیک شرکت کنم. و در کنسرت بعدی که فرانسه بود تمام راه را بخاطر شکستن سازم گریه می کردم که استاد شجریان یک و نیم روز وقت گذاشتن و ساز مرا درست کردند و مشکلم حل شد و تونستم در کنسرت شرکت کنم.

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن
همسر رویا میرعلمی کیست؟
بعد از نمایش خویش خانه و تجربه همکاری مجدد من و حسین متوجه شدیم که میتوانیم ...

عکس های سپیده خداوردی

شروع فعالیت بازیگری

سپیده خداوری در سال ۱۳۷۹ با بازی در سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان اولین فعالیت بازیگری اش را شروع کرد و با بازی در سریال از یاد رفته و آوای باران در نقش مرضیه به شهرت رسید. اکنون او در سریال محکومین به عنوان بازگیر نقش اصلی بازی می کند این سریال هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.