سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

تعبیر خواب آهو

تعبیر خواب آهو

تعبیر خواب آهو ، تعبیر خواب بچه آهو داشتن ، تعبیر خواب غذا دادن به آهو ، تعبیر خواب گوشت آهو ، تعبیر خواب آهوی زخمی و مرده

دیدن آهو یا همون غزال سالم و زخمی ، غذا دادن به بچه آهو و شیر آهو در خانه ، گرفتن و شکار آهو تا خوردن گوشت آهو و دیدن آهوی مرده در خواب هر کدام تعبیرهای متفاوتی دارد و باید دید شما خواب آهو را با چه ویژگی هایی دیدید. در ادامه این پست بارونک کامل ترین تعبیر خواب دیدن آهو را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر خواب دیدن آهو

آنلی بیتون تعبیر دیدن آهو در خواب را خوب می داند و می گوید : دیدن آهو در خواب برای افراد جوان نشانه دوستی های عمیق و پاک است و برای افراد متأهل نشانه زندگی آرام و دور از دغدغه و استرس است.

همچنین می گوید : اگر شما آهو را در خواب به صورت آزاد دیدید نشانه این است که شما با تصمیم نادرست ، شانس بزرگی را در زندگی خود از دست خواهید داد اما اگر آهو را به صورت رام شده دیدید با بچه های خود اوقات و احوال خوبی خواهید داشت.

منوچهر مطیعی تهرانی : آهو حیوانی خوش خرام ، رمنده و زیبا است که اگر به چنگ بیفتد استعداد خوب پذیری قابل تحسینی دارد و همسری مهربان و خانه آرا می شود.

ابراهیم کرمانی : اگر شخصی در خواب آهویی ببیند که فریاد می کرد نشانه این است که صاحب کنیزکی خواهد شد.

امام جعفر صادق دیدن آهو در خواب را بر 4 وجه میداند :

زن – کنیزک – فرزند – منفعت از زنان


تعبیر خواب آهوی مرده

ابراهیم کرمانی : اگر شخصی خواب ببیند که گلوی آهویی را ببرید نشانه این است که دوشیزگی دختری را خواهد گرفت و اگر آهو را از قفا گلو ببرید دلیل که با کنیزکی به خلاف شریعت مجامعت کند و اگر در خواب پوست آهویی را بکند نشانه این است که با زنی غریب زنا کند.

و اگر ببیند از آن پوست آهو خورد نشانه این است که او را از زنی خوبرو مالی حاصل شود و اگر خواب ببیند که پوست آهو یا گوشت یا پیه او را عاید شد نشانه رسیدن مال از زن به او خواهد بود و اگر خواب ببیند که آهو را کشت دلیل که از قبل زن اندوهگین خواهد شد.

محمد بن سیرین : اگر شخصی خواب ببیند که آهویی در خانه او مرد نشانه رسیدن غم و اندوه از طرف زن به او خواهد بود. و اگر خواب ببیند که آهویی را با سنگ یا تیر زد نشانه این است که سخنی ناسزا به زنی بگوید.


تعبیر خواب گرفتن آهو

محمد بن سیرین : اگر شخصی خواب ببیند بدون آنکه گرد آهو برود اهو بیفکند نشانه این است که زن یا کنیزکی را دوشیزگی ببرد.

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببیند که آهویی را فرا گرفت نشانه این است که کنیزک خوب روی و زیبا بدست بیاورد.

جابر مغربی : اگر خواب ببیند که بچه آهو را گرفت یا کسی بچه آهو را به او داد نشانه این است که او از کنیزکی بچه دار شود.


تعبیر خواب شیر آهو

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که شیر آهو می خورد نشانه این است که روزی بر وی فراخ شود.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.