سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد و همسرش, بیوگرافی نیما شعبان نژاد, nima shabannejad

نیما شعبان نژاد در اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ در آلمان متولد و اکنون ۳۱ ساله است او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. در معاشرت با مردم سعی می کند انرژی مثبت داشته باشد و قیافه نمی گیرد اما آدم بسیار جدی است و با آدم ها تا زمانی که صمیمی نشود شوخی نمی کند.

ازدواج و همسر

نیما شعبان نژاد مجرد می باشد و هیچ خبری تا به امروز مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است. البته اخیراً عکس خانمی در کنار رامبد جوان منتشر شده بود که گفته می شد همسر نیما شعبان نژاد است ولی این خبر تأیید نشد.

عکس همسر نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

شروع فعالیت هنری

نیما شعبان نژاد از سال ۸۸ به طور حرفه ای تئاتر کار می کند و به واسطه محمد زیکسازی که در برنامه خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می کند به خندوانه دعوت شد و در این مجموعه در شخصیت های متفاوتی بازی کرده است. در واقع پس از ۱۰ سال فعالیت در تئاتر نهایتاً بازی در برنامه خندوانه در کنار رامبد جوان بود که او را به این شهرت رساند.

او هم اکنون یکی از بازیگران هنرمند و محبوب کشورمون است و تصمیم دارد از این به بعد در سینما فعالیت بیشتری داشته باشد. از آخرین کارهای او می توان به سریال دستت را به من بده اشاره کرد که در ماه رمضان ۹۷ این سریال پخش می شود.

نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

ماجرای آشنایی با رامبد جوان

نیما شعبان نژاد در کنار رامبد جوان در برنامه خندوانه به یکباره تا این حد به محبوبیت رسید او در مصاحبه اش در مورد آشنایی و رفاقتش با رامبد جوان گفت : من و رامبد خیلی اتفاقی باهم آشنا شدیم. رامبد واقعا انسان باهوشی و تیز بینی است و به هیچ وجه نمی شود او را گول زد تیزهوشانه و دقیق قدم هایش را بر میدارد و در شغلش هیچ کاری را از وی رفاقت انجام نمی دهد و تنها با توانایی های تو جلو می آید یک جورایی در رفاقت و دوستی بی رحم است.

آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟
دوست ندارم کسی در زندگی خصوصی ما دخالت کند همچنین در ادامه مجری برنامه از آزاده صمدی ...

منم در طی این سال ها هیچ وقت جایی برای تست نرفته بودم اما وقتی رامبد جوان بهم پیشنهاد داد بسیار خوشحال شدم چون دیدم هنوزم آدمایی هستند که نه تنها تو را مغرضانه قضاوت نمی کنند بلکه به تو فضا و میدان می دهند تا بتوانی توانایی های خودت را به رخ بکشی و در کارت بدرخشی.


همچنین ببینید : • آنا نعمتیبهنوش طباطباییپژمان جمشیدیمهدی فخیم زاده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.