سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

عکس نوشته دلخورم

عکس نوشته دلخورم

عکس نوشته دلخورم ازت عشقم, عکس نوشته دلخوری و ناراحتی برای پروفایل

عکس نوشته دلخورم ازت عشقم + تصاویر ناراحتی و دلخوری از عشقت و دنیا برای پروفایل

گالری زیباترین عکس نوشته های دلخوری و ناراحتی از عشقت و دلخورم از عشقم با نوشته های تیکه دار و عاشقانه و معنادار زیبا که شما می توانید برای پروفایل خود از آن ها استفاده کنید. در ادامه این عکس نوشته ها را مشاهده می کنید.

عکس نوشته با موضوع دلخوری و ناراحتی از عشقت

عکس پروفایل دلخورم

ببین ...

دلخوری، باش.

عصبانی هستی، باش.

قهری، باش.

هرچی می‌خوای باشی باش

ولی حق نداری

با من حرف نزنی ...

فهمیدی؟

عکس نوشته دلخورم عشقم

تصاویر زیبا دلخوری و ناراحتی از عشقت برای پروفایل

از این دلخورم که منو داشت

ولی ت گوش همه داد زد

گفت تنهـــــــام ...

 عکس نوشته دلخورم کردی, عکس نوشته دلخورم ازت عشقم

عکس نوشته دلخور بودن از عشقت

دلخور که میشوم بغض میکنم

می آیم پشت صفحه مانیتورم مینشینم

کامنت مینویسم و صورتک میگذارم

صورتکی که میخندد و پشت آن قایم میشوم

تا همه فکر کنند میخندم تا بخندند

اشک هایم می آیند و من مدام با صورتک مجازیم میخندم ...

عکس پروفایل دلخورم, عکس نوشته دلخور شدن از همسرت و عشقت

گالری زیباترین عکس نوشته با موضوع دلخوری و دلخورم

دلم واسه تو تنگ میشه همش ...

با اینکه یه دنیا ازت دلخورم ...!

دلت واسه من, تنگ میشه یه روز

به جوووووون دو تامون قسم میخورم!

عکس نوشته دلخوم از دنیا

عکس پروفایل با موضوع دلخور بودن

هر که آمد

اندکی دل ما را پریشان

کرد و رفت ...

عکس نوشته دلخورم از همه چی, عکس نوشته دلخورم از زندگی

عکس نوشته های زیبا در مورد دلخوری و ناراحتی

چقدر از همه چی

سرد و دلخورم ...

عکس نوشته دلخورم, عکس پروفایل دلخورم

عکس نوشته دلخوری

همیشه مراقب حرف هایی که میزنی باش!

مخصوصا وقتی که عصبی یا دلخور هستی ...

بعضی کلمات همچو ترکشی می ماند

که کنار قلب می نشیند

نمی کشد !

ولی تا آخر عمر عذاب می دهد ...

عکس نوشته دلخورم اما دوست دارم هنوز

مجموعه عکس نوشته های جدید دلخوری از عشقت

بلاتکلیفم ...

به اینکه: قهری هنوز؟!

دلخوری هنوز؟!

دلتنگم میشی هنوزی؟!

برات مهمم هنوز؟!

این سوالارو هر روز تو دلم ازت می پرسم.

بلاتکلیفم... میون دو کلکه "آره یا نه"

اما فقط میدونم که:

"دوستت دارم هنوز"

  عکس نوشته دلخور شدم

عکس پروفایل دلخور بودن از عشقت

آنقدر ازت دلخور شدم که

فکرشم نمیتونی بکنی ...


همچنین ببینید : • عکس نوشته بغضعکس نوشته عاشقانه زیباعکس نوشته مذهبیعکس نوشته خدا • عکس نوشته های مغرورانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.