سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی و همسرش هومن سیدی, ازدواج مجدد آزاده صمدی, دختر آزاده صمدی

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار راه بی پایان شناختند. او  در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان متولد و اکنون ۴۰ ساله است. آزاده صمدی پس از گرفتن لیسانس تئاتر از دانشگاه سوره در کلاس های بازیگری کارنامه با مدیریت پروز پرستویی شرکت کرد و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همراه هومن سیدی دعوت شد.

جالب است بدانید که این دو بازیگر با سریال راه بی پایان به محبوبیت رسید و احتمالا همین سریال بود که بهانه ای برای آشنایی بیشتر این دو بازیگر باهم شد و آن ها تصمیم به ازدواج گرفتند و خبر ازدواج آن ها در سال ۱۳۸۶ نیز دلیل دیگری بر مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها بود ولی متاسفانه این دو زوج هنری پس از ۷ سال زندگی مشترک در سال ۹۳ از هم طلاق گرفتند و تا به امروز هیچ خبری در مورد علت جدایی این دو بازیگر منتشر نشده است.

آزاده صمدی و همسش, آزاده صمدی و هومن سیدی

تایید طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی در اینستاگرام هومن سیدی

هومن سیدی بالاخره در اینستاگرامش نسبت به سوال های پیرامون زندگی شخصی اش واکنش نشان داد او نوشت : دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده است.

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

بیوگرافی آزاده صمدی, عکس های آزاده صمدی, ازدواج مجدد آزاده صمدی

مصاحبه با آزاده صمدی : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟

آزاده صمدی در مصاحبه خود گفت : کی گفته طلاق یک شکست بزرگ در زندگیست؟ دوست ندارم کسی در زندگی خصوصی ما دخالت کند همچنین در ادامه مجری برنامه از آزاده صمدی پرسید که آیا تا حالا به فکر رفتن از ایران افتادید ؟ و خانم آزاده صمدی در پاسخ گفت بله به همیشه رفتن از ایران فکر کردم اما بعدش تصمیم گرفتم بمونم و در مملکت خودم پیشرفت کنم پیشنهاد میکنم این مصاحبه دیدنی با آزاده صمدی را از دست ندهید.

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی در سال ۱۳۵۹ در شهر رشت متولد شد و الان ۳۷ ساله می باشد هومن سیدی دیپلم گرافیک دارد و کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. و سپس به تهران آمد و در کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) شرکت کرد.


همچنین ببینید :

الناز حبیبی

سحر قریشی

پریناز ایزدیار

فریبا نادری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.