سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی و همسرش,بیوگرافی شبنم قلی خانی,shabnam gholikhan,شبنم قلی خانی و دخترش

شبنم قلی خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد و اکنون ۴۰ ساله است پس از گرفتن دیپلم ریاضی فیزیک, تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تئاتر در گرایش صحنه ادامه داد و برای کارشناسی ارشد, رشته کارگردانی تئاتر را انتخاب می کند و نهایتاً در سال ۹۲ به خاطر کار شخصی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در مقطع دکترا به همراه همسرش راهی استرالیا شد و در فروردین ماه سال ۹۵ به ایران باز می گردند.

بدون تعارف باید گفت شبنم قلی خانی یکی از محبوب ترین بازیگران زن کشورمون است او همان بازیگری است که در ۱۹ سالگی نقش مادر عیسی مسیح را در فیلم مریم مقدس بازی می کند و از آن زمان تا به امروز در هر فیلم و سریالی که بازی کرده موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را به خوبی جلب کند.

ازدواج و همسر

شبنم قلی خانی در سال ۱۳۸۶ با شخصی بنام رضا ازدواج می کند و حاصل این ازدواج فرزند دختری بنام شانا است که در سال ۱۳۹۴ به دنیا آمده است. خانم قلی خانی قبلا در مصاحبه اش گفته بود : دوست دارم بچه های دوقلو داشته باشم یک دختر و یک پسر! و اسمی برایشان انتخاب کنم که در همه جای دنیا به راحتی بتوانند آن ها را صدا کنند.

شبنم قلی خانی و همسرش, عکس جدید شبنم قلی خانی و همسرش رضا

ماجرای آشنایی شبنم قلی خانی و همسرش

در آن زمان خواهر من و رضا که از هر دوی ما بزرگتر هستند باهم دوست صمیمی بودند و من وقتی دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی به یک نفر احتیاج داشتم تا برای ساخت ماکت به من کمک کند و خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کنم و منم قبول کردم. خلاصه ساخت ماکت باعث آشنایی ما شد در واقع خواهر های ما برایمان این نقشه را کشیده بودند و در نهایت من و رضا در سال ۸۶ باهم ازدواج کردیم.

مراسم خواستگاری ما خیلی رسمی و سنتی برگزار شد و خوشبختانه هیچ اتفاق غیر قابل پیش بینی نیفتاد و مراسم به خوبی و خوشی پیش رفت.

شبنم قلی خانی و همسرش رضا, عکس های جدید اینستاگرام شبنم قلی خانی و شوهرش

با ارزش ترین ویژگی شخصیتی این دو زوج

شبنم قلی خانی : به نظرم با ارزش ترین ویژگی اخلاقی رضا کم حرف بودن او است که بعضی وفت ها من را کلافه می کند (خنده). رضا بسیار مهربان و خانواده دوست است. از دیگر ویژگی های رضا این است که او حق آدم ها و حتی موجودات زنده را محترم می شمارد و تا به امروز من هیچ وقت ندیدم رضا حق کسی را پایمال کند و من اگر بیشتر از این از رضا تعریف کنم ممکنه بگویند این ها چقدر از خودشان تعریف می کنند (خنده). در یک کلام می تونم بگم رضا انسان خوبی است.

رضا : شبنم با صبر, همه اهداف زندگی اش را پیگیری می کند و به دلیل اینکه انسان خود ساخته ای است می توان به او تکیه کرد. همچنین شبنم خیلی مهربان است و عاشق خرید کردن و شکلات خوردن است (خنده).

عکس مریم سعادت و همسرش و فرزندانش
عکس مریم سعادت و همسرش و فرزندانش
مریم سعادت آدم شادی است و سعی می کند همیشه به دیگران انرژی مثبت ...

تعریف تان از خانواده خوشبخت چیست؟

شبنم قلی خانی : به نظر من سلامتی, آرامش روانی و نشاط اصلی ترین و کافی ترین شروط برای خوشبختی است من خیلی ها را دیدم که قدر سلامتی شان را نمی دانند و به دنبال یک چیز بالاتر هستند اما من فکر می کنم همین که انسان در یک خانواده سالم و سلامت زندگی کند خوشبخت است. آرزوهای بزرگ گاهی وقت ها تبدیل به حباب می شوند و قطعا یک روزی می ترکد و اثرات بدی بر روی زندگی می گذارد.

رضا : منم فکر می کنم خانواده ای که در آن شادی و آرامش خیال وجود داشته باشد و همه از حضور هم لذت ببرند به نظرم یک خانواده خوشبخت است البته اگر یک بنز هم به این خانواده خوشبخت هم اضافه بشه بد نیست (خنده).

عکس های جدید شبنم قلی خانی, تصاویر جدید شبنم قلی خانی

حرف آخر را چی کسی می زند؟

شبنم قلی خانی : در خانه ما حرف اول و آخری وجود ندارد و همه چیز با تعامل پیش می رود. در بعضی از مسائل من حرف اول و آخر را می زنم و در بعضی از مسائل رضا می زند و این طور نیست که فقط یک نفر حرف آخر را بزند.

رضا : به نظر من ازدواج یعنی سازش و تفاهم

ورود به دنیای بازیگری

شبنم قلی خانی فعالیت خود را در سال ۷۶ از تئاتر شروع کرد و در همین نمایش های تئاتری بود که شهریار بحرانی کارگردانی در سال ۷۹ او را برای بازی در فیلم مریم مقدس انتخاب می کند در آن زمان شبنم قلی خانی وقتی نقش مادر عیسی مسیح را بازی می کرد فقط ۱۹ سالش بود و با بازی خوبش در چهره ها ماندگار شد و به شهرت رسید.

عکس مریم کاویانی و همسرش و پسرش
عکس مریم کاویانی و همسرش و پسرش
مریم کاویانی کارشناس ارشد پرستاری است و متاهل می باشد و یک فرزند ۲۰ ساله بنام علی ...

و در اولین سریال تلویزیونی اش در سال ۸۴ بنام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی همانند فیلم مریم مقدس به خوبی درخشید و پس از آن در سریال های زیادی از جمله ما چند نفر, سال های برف و بنفشه, پنج کیلومتر تا بهشت و ... بازی کرده است او هم اکنون در سریال آنام در شبکه یک سیما مشغول به کار است.

اینستاگرام شبنم قلی خانی,تصاویر جدید شبنم قلی خانی,زیباترین عکس های شبنم قلی خانی

عکس های جدید شبنم قلی خانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

مدل مانتو شبنم قلی خانی, مدل لباس شبنم قلی خانی, عکس های شخصی شبنم قلی خانی

مدل مانتو و شال شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی و شوهرش, عکس شبنم قلی خانی در کنار همسرش, همسر شبنم قلی خانی چه کاره است

بیوگرافی و عکس های جدید شبنم قلی خانی و همسرش رضا و دخترشون راشا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.