سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز مادر

متن تبریک روز مادر,اس ام اس روز مادر,عکس پروفایل روز مادر,sms rooz madar,عکس نوشته روز مادر

مادر هر شخص برایش یکی از بزرگترین نعمت های الهی است که می تواند برای هر فرزندی سایه بان امن برای دلتنگی ها, خستگی ها و غصه هایش باشد و هر ساله در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س), که به عنوان روز مادر و روز زن نامگذاری شده است فرزندان این روز زیبا را با خرید هدیه ای زیبا به مادرانشان تبریک می گویند و همچنین مردان با خرید هدیه ای, روز زن را به همسر خود تبریک می گویند.برای همین ما در بخش عکس پروفایل پارلین زیباترین عکس نوشته های تبریک روز مادر به همراه اس ام اس, پیامک و متن های کوتاه تبریک روز مادر را آماده کرده ایم که شما می توانید از این عکس نوشته ها و یا اس ام اس ها برای تبریک روز مادر خود استفاده کنید.

عکس پروفایل تبریک روز مادر, عکس نوشته تبریک روز مادر, متن تبریک روز مادر

متن تبریک روز مادر

اگر ۴ تکه نان خوشمزه باشد و شما ۵ نفر باشید

کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید یا قبلا غذا خورده و سیر است، «مادر» است.

روز مادر مبارک …

اس ام اس و نوشته زیبای تبریک روز مادر

به دنیا آمد تا دختر کسی شود، ازدواج کرد تا همدم کسی شود

بچه دار شد تا مادر کسی شود، برای همه کسی شد

اما خودش بیکس ماند ...

به سلامتی همه مادرا

قبلاً فقط چشم هایت را دوست داشتم

حالا چین و چروک های کنارشان را هم دوست دارم

مادرم، خیلی دوستت دارم

اس ام اس تبریک روز مادر,پیامک زیبای تبریک روز مادر,عکس نوشته روز مادر برای پروفایل

پیامک تبریک روز مادر

به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد..

سلامتی همه مادرایی که دلشونو میشکنیم

و فقط سکوت میکنن

از سکوتشون ادم بغض میکنه

عکس نوشته و اس ام اس تبریک روز مادر

چند ساله دارم آهنگ های مختلفو امتحان می کنم

ولی هنوز هیچ آهنگی

مث لالایی تو آرومم نمی کند

مادر ...

عکس نوشته با موضوع مادر,عکس روز مادر, اس ام اس و متن تبریک روز مادر

عکس نوشته های زیبای تبریک روز مادر

مادرم

خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم

اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی

شعر روز مادر

مادر

نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم

فقط از خداوند میخواهم که

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم

روز مادر مبارک

پیامک و اس ام اس زیبای تبریک روز مادر, اس ام اس روز مادر, عکس نوشته درباره مادر برای پروفایل

متن, پیامک و اس های های جدید تبریک روز مادر

مادرم

تو تنها ستاره‌ای هستی

که در روز و شب می‌درخشی

ای ستاره‌ی زندگیم

تو را با تمام وجود دوست دارم

عکس نوشته پروفایل با موضوع تبریک روز مادر

مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی

سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی!

اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا

با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی ...

اس ام اس های جدید ویژه تبریک روز مادر

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

روزت مبارک باد

کارت پستایل تبریک روز مادر, متن زیبای تبریک روز مادر,شعر زیبای تبریک روز مادر

عکس نوشته روز مادر

مادرم :

دراوج خوشبختی ام اما جای تویه چیز دیگه است ....

شادی تویه چیز دیگه است ...

دعای تو یه چیز دیگه است ...

آغوش تویه چیز دیگه است ...

مادرم دستانت رادرخاک میبوسم ...

روزت مبارک !

عکس و متن جدید برای تبریک روز مادر

بهشت برای تو آفریده شده و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند …

می خوام از بهشت و درخت کمتر نباشم:امروز می ام دستبوس تو

روزت مبارک

جدیدترین پیامک های تبریک روز مادر

مادر تنها کسی است که می توانی تمام فریادهایت

را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که انتقام نمی گیرد

حلالم کن مادر

عکس نوشته مادرم یعنی دنیام,عکس پروفایل مادر,گالری عکس نوشته های زیبای روز مادر

عکس پروفایل روز مادر

به سلامتی مادری که

رو دست پسرش پر از خطهای چاقوست ولی موقع باز کردن کنسرو

میگه:بده من باز کنم یه وقت دستتو نبری

شعر و متن و اس ام اس جدید تبریک روز مادر

از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم

باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !

نوشته و اس ام اس روز مادر

مادرم فرشته است..

ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند...

زیرا به پایش من را بسته بود

عکس پروفایل درباره روز مادر,عکس پروفایل تبریک روز مادر,پیامک و اس ام اس زیبای تبریک روز مادر

عکس نوشته تأثیر گذار روز مادر

میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید مادرست دیگر ...

پروفایل روز مادر,عکس نوشته درباره مادر,عکس تبریک روز مادر, پیام تبریک روز مادر

عکس نوشته با شعر زیبای با موضوع روز مادر مبارک

مادر ای والاترین رویای عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتای من

اولین و آخرین معنای عشق

روزت مبارک

اس ام اس تبریک روز مادر

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

مادرم هستی من ز هستی توست

تا هستم و هستی دارمت دوست !

اس ام اس تبریک روز مادر, پیامک زیبای تبریک روز مادر, عکس نوشته های زیبای تبریک روز مادر

اس ام اس, پیامک, متن و عکس نوشته های زیبا و عاشقانه تبریک روز مادر


همچنین ببینید :

اس ام اس خانه تکانی

اس ام اس شب یلدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.