سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش, عکس شهاب حسینی, aihf psdkd

شهاب حسینی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در یک خانواده ۶ نفره در شهر تهران متولد و اکنون ۴۴ ساله است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل مهاجرت به کانادا ناقص رها کرد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد.

ازدواج و همسر

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با دختر ۱۵ ساله ای بنام پریچهر قنبری ازدواج کرده است و این زوج اکنون صاحب دو فرزند پسر هستند. فرزند اولشان بنام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان بنام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

پریچهر قبنری در سال ۱۳۵۹ متولد و اکنون ۳۷ ساله است.

شهاب حسینی و همسرش, عکس همسر شهاب حسینی

ماجرای آشنایی شهاب حسینی با همسرش پریچهر

در دوران سربازی که ۲۲ ساله بودم یک روز مرخصی گرفتم تا به رفقای دانشجو سری بزنم دیدم دختر خانم زیبا, ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب هایش است و من هر چقدر تلاش کردم تا با او ارتباط برقرار کنم نشد.

تا زمانی که پریچهر را ندیده بودم اصلا به ازدواج فکر نمی کردم تا اینکه روزگار من و پریچهر را مقابل هم قرار داد اولش به همسرم پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به این نوع دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت : اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش را دارد باید در این راه صادقانه قدم بردارد.

برای همین من موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و بعد از سه ماه نامزدی عقد کردیم ولی به خاطر اینکه دوست داشتم خودم استقلال مالی داشته باشم و مخارج عروسی و ... را بدهم سه سال طول کشید تا ازدواج کنیم و زندگی مشترک مون را شروع کنیم.

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری, عکس همسر شهاب حسینی

کافه هنر شهاب حسینی

شهاب حسینی و همسرش یک کافه در لواسان دارند که مدیریت این کافه بر عهده پریچهر قنبری است این کافه طراحی و دکوراسیون داخلی جالب و متفاوت دارد شهاب حسنی درباره دلایل راه اندازی این کافه گفت : یکی از اهدافم برای راه اندازی کافه هنر این بود که دوست نداشتم از لحاظ اقتصادی فقط به سینما متکی باشم و دلیل دومم همان ضرب المثل معروف فرانسوی است که می گوید : ایده های بزرگ همیشه از پشت میزهای کوچک کافه ها شکل می گیرند و هدفم این بود که در اینجا ایده های خوب و خلاق هنری شکل بگیرد.

عکس شهاب حسینی در کنار همسرش, شهاب حسینی و پریچهر قنبری

معافیت از سربازی بخاطر بیماری

من از دانشگاه انصراف دادم تا به کاندا مهاجرت کنم ولی نشد و مجبور شدم سربازی بروم به امید اینکه بعد از پایان خدمت بروم. در سربازی راننده ارتش بودم رانندگی در خدمت کار سخت و پرمسئولیتی است. ۱۸ ماه از خدمتم گذشته بود که دچار خونریزی شدید معده شدم و مرا به بیمارستان ۵۰۲۲ منتقل کردند و از معاینه های پزشکی بهم گفتند تو با این وضع معده ات نباید به خدمت می آمدی و می تونستی معافیت پزشکی بگیری منم بخاطر اضافه های که خورده بودم ترجیح دادم معاف شوم و با خدمت خداحافظی کردم.

ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور
ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور
ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در سال ۱۳۶۲ در شهر تهران متولد شد و دارای مدرک ...

شوع فعالیت بازیگری

شهاب حسینی بازیگری در تلویزیون را در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران شروع کرد و فعالیت در سینما را در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم رخساره آغاز کرد و در همان ابتدای شروع کار بازیگری او توانست به خوبی دیده شود و جوایز متعددی از جشنوارهای مختلف داخلی و خارجی دریافت کند.

او با بازی در فیلم سوپر استار در سال ۱۳۸۷ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر شد و در فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره برلین شد و نهایتا در جشنواره کن ۲۰۱۶ با بازی در فیلم فروشنده در کنار ترانه علیدوستی و کارگردانی اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

شهاب حسینی و همسرش در سریال شهرزاد, شهاب حسینی و ترانه علیدوستی

بازی در نقش قباد در سریال شهرزاد

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۴ در سریال شهرزاد در کنار بازیگران مشهور دیگری همچون ترانه علیدوستی, پریناز ایزدیار و مصطفی زمانی توانست به خوبی با نقش قباد که داستان ترحم برانگیزی دارد بدرخشد. شهاب در سریال شهرزاد به دستور عمویش که شخص قدرتمند و بانفوذی در آن زمان در ایران بود به ناچار با دختر عمویش شیرین (پریناز ایزدیار) که دختری مغرور و عاشق پیشه است ازدواج می کند ولی آن ها نمی توانند برای تاج و تخت بزرگ اقا وارثی بیارند.

تا اینکه به دستور بزرگ آقا شهاب مجبور می شود با شهرزاد ( ترانه علیدوستی) که نامزد فرهاد است ازدواج کند و فرهاد افسردگی شدیدی می گیرد. از طرفی شهاب عاشق شهرزاد می شود و برای اولین بار عشق را تجربه می کند اما ... ( خلاصه داستان سریال شهرزاد )

عکس های جدید شهاب حسینی و همسرش پریچهر حسینی, پریچهر حسینی

زندگی مشترک شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسنی همیشه در گفت و گوها و مصاحبه هایش از همسرش پریچهر قنبری به عنوان بزرگترین حامی اش یاد می کند و همیشه قدردان زحمات همسرش بوده است و هر موقع توانسته از او در مجامع عمومی تشکر کرده است. حتی یکی از کلیدترین نقش های فیلمش را به او داد تا این تشکر در طول تاریخ ثبت شود.

اگر دوست دارید بدانید پریچهر قنبری چه ناگفته هایی از زندگی مشترک شان دارد با ادامه مطلب همراه ما باشید.

در مراحلی از زندگی به آخر خط رسیدیم !

من و شهاب باهم بزرگ شدیم و با گذشت زمان از کم و کیف روحیات هم آشنا شده ایم در مراحلی از زندگی بوده که احساس کردیم اینجا و این بار دیگر آخر خط است اما همان حس قشنگ آشنایی که در وجود هر دو ما هست ما را به صبر و مدارا دعوت می کرد.

من خودم را از شهاب جدا نمی دانم در این ۱۸ سال از زندگی مشترک مون ما باهم بزرگ شدیم و هر زمان هر اتفاقی که برای شهاب می افتاد من در کنارش بودم و از همراهی با او لذت می بردم.

عکس جدید شهاب حسینی و همسرش, شهاب حسینی و پریچهر حسینی, پریچهر قنبری

تأثیر اوج گرفتن شهاب در زندگی مشترک

اینکه شاهد باشی همسرت همه سرازیری ها را با سرعت و شتاب طی می کند و تو در حاشیه ای ! یعنی با اینکه همسرش هستی و شاید نزدیک ترین فرد به او اما درست مثل دیگران که از بیرون شاهد رشد شهاب هستند باید از پشت صحنه, تماشاگر صعودش باشی اما این بخشی از ماجرا هست.

خیلی ها بودند که بارها از نگاهشون از من پرسیدند که تو چطور اینقدر صبوری و نشستی تا شهاب روز به روز محکم تر بایستد! اما حقیقت چیز دیگری برای من است من با رشد شهاب خودم را می بینم که دارم رشد می کنم.

شهاب بهترین پدر دنیاست

شهاب خیلی به بچه هایش علاقه دارد و بعضی وقت ها احساس می کنم او بیشتر از من آن ها را دوست دارد و به جرات میتونم بگویم که او بهترین پدر دنیا است همیشه با تمام سختی های شغلی که دارد کنار ما بوده است. کار بازیگری همانند شغل های دیگه نیست که صبح از خواب بلند شوی و مغازه یا اداره بروی برای کار بازیگری باید روح را بسازید تا بتوانید به خوبی نقشی را ایفا کنید. شاید من و شهاب یه جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه در کنار هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم رابطه و زندگی مشترک مون را محکم تر کرده است.

عکس همسر شهاب حسینی و فرزندانش, عمس امیرعلی فرزند شهاب حسینی, همسر شهاب حسینی

پسران هنرمند شهاب حسینی و همسرش پریچهر

امیرعلی ۶ ساله است و استعداد عجیبی در بازیگری دارد در یک لحظه می تواند عصابی شود و با عصبانیت حرف بزند و در همان لحظه می خندد و جواب میدهد در واقع به راحتی یک صحنه را با دو زاویه و دو شخصیت تحویل ما می دهد.

چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟
طناز طباطبایی با اینکه ۳۴ ساله است اما تا به امروز احتمالا بخاطر مهمترین دغدغه زندگی اش ...

محمدامین هم ۱۴ سالشه و در زمینه نقاشی استعداد زیادی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد. به نظرم هم امیرعلی و هم محمدامین استعداد هنری ذاتی خاصی دارند و به هیچ وجه نمی توانیم منکر استعداد آن ها شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.