سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

طرز تهیه سوپ اسفناج

طرز تهیه سوپ اسفناج

طرز تهیه سوپ اسفناج

سوپ اسفناج با خامه و جو پرک یکی از خوشمزه ترین سوپ ها می باشد که شما می توانید با دستور پختی که در این پست برای شما قرار داده ایم سوپ اسفناج خوشمزه با خامه و جو پرک برای مهمان ها و یا همسر خود به تنهایی درست کنید. این سوپ هم همانند سوپ جو قرمز - سوپ شیر - سوپ سبزیجات و سوپ شغلم یکی از خوشمزه ترین سوپ ها برای فصل زمستان می باشد. در این آموزش پارلین, طرز تهیه و درست کردن سوپ اسفناج با جو پرک و خامه را برای ۴ نفر مشاهده می کنید.

 مواد لازم  مقدار لازم
 اسفناج نیم کیلو
 جو پرک ۲ قاشق غذاخوری
 آب مرغ ۳ لیوان
 خامه ۳ قاشق غذاخوری
 سیر ۱ حبه
 کره ۲۰ گرم
 پیاز کوچک ۱ عدد
 نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم

مراحل تهیه سوپ اسفناج

برای تهیه سوپ اسفناج پس از تمیز کردن و شستن کامل, اسفناج ها را آبکش کنید و بعد در قابلمه ای مناسب بریزید و به صورت درب باز بر روی حرارت قرار بدهید تا اسفناج ها بپزد. وقتی اسفناج ها پخت آن ها را داخل غذاساز بریزید و به طور کامل پوره کنید. سپس در ظرفی مناسب جو پرک را به همراه آب مرغ بر روی حرارت قرار بدهید تا جو پرک هم بپزد.

پس از اینکه مواد مون را آماده کرده ایم داخل قابلمه سوپ, کره را به همراه پیازها که نگینی خرد کرده اید بریزید و تفت دهید سپس سیر رنده شده را هم اضافه کنید تا طلایی شود حالا اسفناج های پوره شده را به همراه نمک و فلفل اضافه کنید و دوباره تفت دهید تا همه مواد باهم مخلوط شوند و در مرحله آخر جو پرک پخته شده با آب مرغ را اضافه کنید و منتظر بمانید تا سوپ با حرارت ملایم بپزد توجه کنید غلظت سوپ اسفناج نباید زیاد غلیظ یا رقیق باشد.

طرز تهیه سوپ اسپانیایی
طرز تهیه سوپ اسپانیایی
برای تهیه سوپ اسپانیایی برای اینکه بوی آرد گرفته شود مقدار آرد گفته شده را در ظرفی مناسب ...

بعد از اینکه سوپ اسفناج مون پخت و به غلظت مطلوب رسید زیر قابلمه را خاموش کنید. خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا به طور کامل خامه و سوپ در هم حل شوند در آخر هم کمی لیمو ترش اضافه کنید و هم بزنید. حالا سوپ اسفناج شما آماده سرو است نوش جان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.