سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی بهرام ابراهیمی

بیوگرافی بهرام ابراهیمی

عکس های بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی در سال ۱۳۳۴ متولد و اکنون ۶۲ ساله است او علاوه بر سینما و تلویزیون در رادیو و تئاتر هم حضور جدی دارد و قبلا کار تدریس هم می کرد. او جزو بازیگران خاص کشورمون می باشد که صدایی مخصوص خودش را دارد و شاید همین صدای او دلیل موفقیت و رشد او در رادیو بوده است.

ازدواج و همسر

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد ازدواج و همسر بهرام ابراهیمی منتشر نشده است.

بهرام ابراهیمی

شروع فعالیت هنری

بهرام ابراهیمی در سال ۱۳۵۲ با بازی در سریال صخره سیاه کار بازیگری را شروع کرد و در سال ۱۳۷۴ با پیشنهاد احمد آقالو در نمایش رادیویی رستم و سهراب به طور رسمی کارش را در رادیو آغاز کرد و تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است همچنین در رادیو هم در برنامه های زیادی را اجرا کرده است. او هم اکنون در سریال محکومین شبکه یک سیما مشغول به کار است.
عکس های ساقی زینتی
همسر ساقی زینتی کیست
ساقی زینتی بازیگر نقش مل مل سریال شهرزاد در سال ۱۳۴۹ در شهر رشت متولد شد و ...

تدریس کردن

من سال ها قبل تدریس می کردم ولی الان راستش از تدریس فراری هستم حتی چند وقت پیش باشگاه خبرنگاران جوان به من پیشنهاد کرد که برای هنرجویان دوره های بازیگری بگذارم ولی قبول نکردم چون احساس میکنم هنرجویان به آن صورت که باید وقت و انرژی بگذارند نمیزارند و برای همین من حوصله ندارم با چنین هنرجویانی کار کنم. احساس میکنم اصلا تمرکز ندارند.

عکس بهرام ابراهیمی در کنار لیلا زارع

عکس بهرام ابراهیمی در کنار بازیگران شبنم قلی خانی و لیلا زارع

  عکس بهرام ابراهیمی

عکس بهرام ابراهیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.