سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

سایت جدید دنیای مد و آشپزی

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

عکس های نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی در ۱۷ خرداد ۱۳۶۰ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۶ ساله است متاسفانه پدرش سال ها پیش فوت کرده و هم اکنون با مادرش زندگی می کند. یک خواهر به نام نیلوفر دارد که در شهر سوئد زندگی می کند. خط قرمز اخلاقی اش دورغ است و وقتی عصبانی می شود هر چیزی که دم دستش باشد پرتاب می کند.

او جزو بازیگرانی است که با تکیه بر توانی هایش به این موفقیت در حرفه بازیگری رسیده است و به طور متوسط در هر سال در ۱۰ تا ۱۲ فیلم و سریال بازی می کند. نیما شاهرخ شاهی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است و قبلا ۷ سالی در این رشته مشغول به کار بوده است.

ازدواج و همسر

نیما شاهرخ شاهی جزو بازیگران ایرانی است که ازدواج نکرده و مجرد می باشد و در زندگی اش احساس خوشبختی می کند. در برخی از سایت ها عکسی به عنوان نیما شاهرخ شاهی و همسرش منتشر شده است که واقعیت ندارد.

عکس های اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی

به طور اتفاقی بازیگر شدم

دستیار آقای سامان مقدم دوست من را برای تست بازیگری دعوت کرده بود و منم به طور اتفاقی با او رفتم تا اینکه دستیار آقای مقدم به من گفت بیا تو هم یه تست بده و منم یه تست خیلی بد دادم ولی سامان مقدم خیلی لطف داشت و من و دوستم را انتخاب کرد.

و من این شانسو داشتم که ورودم, خیلی حرفه ای با فیلم مکث بود که پرفروش ترین فیلم سال بود و این فیلم یک شروع خیلی قوی برای کسی بود که می خواهد وارد سینما بشود و تثبیت شود.

شغل قبل از بازیگری

نیما شاهرخ شاهی : من قبل از اینکه بازیگر بشوم در رشته تحصیلی خودم که عمران است حدود ۷ سال مشغول به کار بودم اما چندین سال است که به طور حرفه ای کار بازیگری را ادامه می دهم و کار قبلی ام را کنار گذاشتم چون نمیشه با این حجم کار بازیگری کار دیگری کرد و من بر این باورم که برای موفق شدن نمیتوان در دو کار مشغول بود.

عکس های نیما شاهرخ شاهی

خاطره جالب لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی از یک اتفاق

نیما شاهرخ شاهی در فیلم صفحه ۱۱۳ که شخصیت پسری را بازی می کند که از صبحت های لیلا اوتادی عصبانی می شود و یک کتاب با شدت فراوان به سمت لیلا اوتادی پرتاب می کند که ...

موسیقی را دوست دارم

سال ها پیش در فیلم مکس آقای سامان مقدم کلیپی که در آن رپ خواندم خیلی دیده شد و پیشنهاد های خوانندگی زیادی برای من شد حتی بیشتر از بازیگری اما من علاقه ای به خوانندگی ندارم. ولی شنیدن موسیقی را دوست دارم و به نظرم موسیقی روح آدم را آرام می کند. من آهنگ های غمگین با کلام تلخ را دوست ندارم و آهنگ پاپ ایرانی درست و حسابی را دوست دارم مثل آهنگ دوست دارم زندگی رو از سیروان خسروی

سپیده خداوردی و همسرش و فرزندنش
نحوه آشنایی سپیده خداوردی با همسرش
من و امین در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شدیم ولی و همان موقع احساس کردم ...

عاشق مسافرتم

بعضی وقت ها در یک سریال یا فیلم سینمایی فشاری که یک بازیگر تحمیل می کند آنقدر سخت است که با یکی دو هفته استراحت هم از بین نمی رود و وقتی سفر می روم به این تعادل روحی میرسم. برعکس تصور بعضی ها سفر گران نیست البته من خودم خواهرم در سوئد زندگی می کند و خوشبختانه پایگاهی برای موندن دارم و لازم نیست پول هتل و ... بدهم وقتی به سوئد می روم به کشورهای همجوار دیگه هم سری میزنم.

نیما شاهرخ شاهی

سفرهای خطرناک تروریستی

جالب است بدانید نیما شاهرخ شاهی در یک سال اخیر سه بار به مسافرت خارج از کشور رفته است یکبار به استانبول و دو بار به پاریس که در هر ۳ سفرش داعش در نزدیکی هتل او عملیات انتحاری داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.